دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

این دانشگاه در سال 1800 میلادی توسط ماکسیلیمیان پادشاه آن زمان باواریا تاسیس شده و به اختصار آن را LMU نیز می نامند. اما در سال 1802 میلادی بود که اسم این دانشگاه رسما توسط پادشاه ماکسیمیلیان اول به لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ تغییر کرد. این دانشگاه از نوع دولتی بوده و بیش از 30 عدد جایزه نوبل نصیب این دانشگاه شده است. Ludwing-Maximilins universitat munchen جزو دانشگاه های باستانی کشور آلمان بوده و رنگ رسمی این دانشگاه سبز و سفید است. بیش از پانزده درصد دانشجویان این دانشگاه را افراد غیر آلمانی تشکیل داده و دانشجویان بسیاری را پذیرش می کند. برنامه ها و دوره های تحصیلی و آموزشی در Ludwing-Maximilins universitat munchen بیشتر از صد نوع است. در این مقاله شما را با  اپلای دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ، بورسیه ها، تحصیل رایگان و دیگر موارد آشنا می کنیم.
 

نمایی از دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

 

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ کجاست؟

این دانشگاه ابتدا در شهری به اسم اینگولشتات در چند کیلومتری مونیخ تاسیس گردید و سپس به شهر لاندزهوت منتقل گردید. امروزه این دانشگاه در شهر مونیخ آلمان و در ایالت بایرن قرار گرفته است. کنسولگری آمریکا در مونیخ و نیز مکان سلطنتی و تاریخی Munich Residenz در نزدیکیLudwing-Maximilins universitat munchen قرار گرفته اند. برای اطلاع پیدا کردن از آدرس دقیق دانشگاه به سایت دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ مراجعه کنید.
 

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

 

اخذ پذیرش دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

متقاضیان پذیرش در Ludwing-Maximilins universitat munchen باید دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام اصلی را در این دانشگاه طی کنند. مدرک هایی که در مرحله پیش ثبت نام برای دانشگاه فراهم می کنید به طور ضمنی توسط دانشگاه بررسی می گردد. همچنین در مرحله پیش ثبت نام در بعضی از رشته ها از متقاضیان مصاحبه صورت می گیرد. برای ثبت نام اصلی در بعضی رشته ها آزمون ورودی وجود داشته و نحوه ثبت نام آن ها با هم فرق می کند. برای مثال شما برای پذیرش در رشته های پزشکی و حقوق باید امتحان ورودی داده و تحصیل به زبان آلمانی است. پذیرش در مقطع کارشناسی Ludwing-Maximilins universitat munchen فقط به زبان آلمانی صورت می پذیرد. برای مقطع کارشناسی باید ریز نمرات مدرک تحصیلی پیشین، که معمولا دیپلم یا پیش دانشگاهی است را برای دانشگاه تهیه کنید. برای رشته هایی که آزمون ورودی دارند حتما باید مدرک قبولی در آزمون را به دانشگاه نشان داده و قبولی خود را اثبات کنید. اخذ پذیرش دانشگاه سیدنی با آقای اپلای

تحصیل رایگان در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

باید بدانید که هزینه های دانشگاه های آلمان بسیار کم بوده که بیشتر با نام دانشگاه های رایگان شناخته می شود. Ludwing-Maximilins universitat munchen نیز یکی از دانشگاه های آلمان بوده که هزینه های بسیار کمی دارد. البته این دانشگاه علاوه بر هزینه بسیار کمی که دارد،  در تمام مقطع مثل دکترا بورسیه هایی را به دانشجویان می دهد. می توان گفت شما با گرفتن این بورسیه ها به صورت رایگان در Ludwing-Maximilins universitat munchen به تحصیل می پردازید. البته تحصیل در رشته هایی که به زبان انگلیسی هستند نسبت به رشته های زبان آلمانی گران تر می شوند. برای اطلاع از شرایط بورسیه های دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ و هزینه های تحصیل به سایت اصلی دانشگاه مراجعه کنید.

شرایط بورسیه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

بورسیه تحصیلی مختلفی در Ludwing-Maximilins universitat munchen وجود دارد. بورسیه ای تحت عنوان SIST LMU Study Scholarship وجود دارد که توسط ایالت باواریا به دانشجویان اعطا می گردد. این بورس بیشتر به دانشجویان بین المللی و دانشجویان دوره دکترا تعلق می گیرد. برای این بورسیه باید رزومه دانشگاهی عالی و همچنین نیاز مالی خود را به دانشگاه نشان دهید. بورسیه ای به اسم LMU Completion Grant وجود دارد که مختص دانشجویان ممتاز دکترا است. معمولا دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان این بورسیه را به دانشجویانی که در حال تکمیل پایان نامه خود هستند، اعطا می کنند. این دانشجویان معمولا منبع دیگری برای گرفتن کمک هزینه را نداشته و از این بورسیه استفاده می کنند. مبلغ این کمک هزینه معمولا در حدود 1200 یورو در ماه است و به دانشجویان برگزیده تعلق می گیرد.  

هزینه تحصیل در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

برای تحصیل در Ludwing-Maximilins universitat munchen دانشجویان شهریه بسیار کمی را پرداخت می کنند. یکی از از دلایلی که بسیاری از دانشجویان دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان را انتخاب می کنند، هزینه بسیار کم این دانشگاه است. شما باید فقط هزینه ثبت نام را پرداخت کنید که عددی در حدود 128 یورو می شود. همچنین دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ برای دانشجویانی که قصد تحصیل در تابستان را دارند، دوره هایی با هزینه 1000 یورو را می شود. همچنین هزینه خوابگاه دانشجویی درLudwing-Maximilins universitat munchen مبلغی در حدود 300 تا 370 یورو می شود، که نسبت به بقیه دانشگاه های آلمان بسیار ارزان تر است. همچنین در این دانشگاه برا بسیاری از برنامه ها نباید شهریه ای را پرداخت کنید. برای رفت و آمد در شهر مونیخ باید هزینه ای در حدود 68 یورو را پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پرداخت هزینه های دانشگاه باید به سایت اصلی Ludwing-Maximilins universitat munchen مراجعه کنید. اخذ پذیرش مدرسه پلی تکنیک با آقای اپلای    

سایت دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

در سایت دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ آلمان اطلاعاتی درباره دانشکده های این دانشگاه قرار داده شده است. اطلاعاتی در قسمت شغلی دانشگاهی وجود داشته که درباره فرصت های جذاب Ludwing-Maximilins universitat munchen صحبت شده است. همچنین تحقیقات نوآورانه دانشگاه نوشته شده که معمولا دانشجویان دکترا این تحقیقات را انجام می دهند. قسمت LMU Shop دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ یکی از جالبترین قسمت های این سایت است. در این قسمت می توان انواع لباس، لیوان، کتاب و غیره را مشاهده کرد که نشان Ludwing-Maximilins universitat munchen در آن وجود دارد. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ بخشی به اسم "درباره ما" وجود دارد که مختصری درباره دانشگاه نوشته شده است. همچنین برای موارد دیگر که به  Ludwing-Maximilins universitat munchen مربوط می شود، به سایت دانشگاه مراجعه کنید.
 

نمایی زیبا از دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

 

رشته های تحصیلی دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

در Ludwing-Maximilins universitat munchen دانشکده های آموزشی بسیاری وجود دارند، که در آن ها رشته های مختلفی تدریس و آموزش داده می شوند. این دانشکده ها شامل مواردی مثل  American Studies، Business administration، Chemistry and Pharmaceutical Sciences،  Economics و غیره هستند. برای مثال در  دانشکده مدیریت این دانشگاه انواع رشته ها و گرایش های مرتبط با مدیریت مثل مدیریت بازرگانی تدریس و آموزش داده می شوند. دانشکده جامعه شناسی Ludwing-Maximilins universitat munchen به صورت سالانه دانشجویان بین المللی را مبادله می کند. این دانشکده با 27 دانشگاه و بسیاری از رشته های کشورهای مختلف همکاری می کند. همچنین رشته های بسیاری در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در این دانشگاه وجود دارد که باید برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی Ludwing-Maximilins universitat munchen مراجعه کنید.     

رتبه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ همواره رتبه های برتر را در بین دانشگاه های المان را از آن خود کرده است. Ludwing-Maximilins universitat munchen هم اکنون بر اساس رتبه بندی وب سایت معتبر webometrics در رده دوم بهترین دانشگاه های آلمان قرار گرفته است. بر اساس رتبه بندی این سایت دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان در رتبه 96 بهترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته است. بر اساس آخرین رتبه بندی موسسه QS این دانشگاه در رده 63 بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در رده چهل و دوم بهترین دانشگاه های جهان بر اساس شهرت قرار گرفته است. این رده بندی توسط سایت timeshighereducation منتشر شده است. همچنین بر اساس رده بندی Shanghai Jiao Tong University  این دانشگاه در سال 2020 در رده 51 بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. بر اساس رتبه بندی Best Global Universities Rankings دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان در رده 43 دانشگاه های جهان قرار گرفته است. اخذ پذیرش دانشگاه بریستول با آقای اپلای

افراد مشهور دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

فیزیکدان مشهور آلمانی به ماکس پلانک از افراد مشهوری است که در Ludwing-Maximilins universitat munchen تحصیل کرده است. این دانشمند معروف آلمانی، پدر کوانتوم لقب گرفته و در سال 1858 میلادی در شهر کیل آلمان متولد شده است. وی در سال 1918 میلادی با توافق دانشمندانی مثل نیلز بور، آلبرت انیشتین، و ارنست رادرفورد جایزه نوبل را از آن خود کرد. خانم دورا باکویانیس سیاست مدار اهل یونان از دیگر افراد مشهور Ludwing-Maximilins universitat munchen است. خانم باکویانیس بین سال های 2006 تا 2009 میلادی وزیر امور خارجه یونان بوده است. وی همچنین بین سال های 2003 تا 2006 میلادی، شهردار آتن پایتخت یونان بوده است. آقای ورنر هایزنبرگ یکی دیگر از فیزیکدانان مشهور آلمانی است که در   Ludwing-Maximilins universitat munchen تحصیل کرده است. این دانشمند فیزیک نامعادله بسیار معروف عدم قطعیت را کشف کرد. وی از دانشمندان اصلی ساختن نیروگاه هسته ای در شهر کارلسروهه بود و یک رآکتور تحقیقاتی را نیز در شهر مونیخ تاسیس کرد. وی در زمان جنگ جهانی دوم عضو تیم ساخت بمب هسته ای آلمان نازی بود.

ایالت باواریا

ایالت باواریا که در بعضی محافل به نام بایرن نیز شناخته می شود، یکی از ایالت های جنوب کشور آلمان است. مهمترین شهر آن مونیخ بوده و در سال 1972 بازی های المپیک را  میزبانی کرد.  از دیگر شهر های ایالت باواریا می توان از آگسبورگ، نورنبرگ، وورتسبورگ، رگسنبورگ و غیره نام برد. ورزش فوتبال در این ایالت به دلیل وجود باشگاه هایی مثل بایرن مونیخ، اف سی رگسنبورگ و اف سی آگسبورگ بسیار محبوب است. قوی ترین حزب سیاسی موجود در این ایالت حزب سوسیال مسیحی آلمان است.  

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

شهر مونیخ

شهر مونیخ یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور آلمان بوده و از این راه درآمد زیادی نصیب این شهر شده است. این شهر مثل شهرهای هامبورگ و برلین شهر بسیار بزرگی است که در ایالت باواریا آلمان قرار گرفته است. ارتفاع این شهر 520 متر بوده و پایتخت ایالت باواریا آلمان است. موزه هایی از زمان جنگ جهانی دوم در این شهر وجود دارد که از مکان های دیدنی این شهر است. باشگاه بزرگ بایرن مونیخ یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال آلمان بوده که در شهر مونیخ قرار گرفته است. پارک ها و باغ وحش شهر مونیخ نیز از دیدنی های شهر مونیخ آلمان است. بهترین زمان سفر به مونیخ بین ماه اسفند تا ماه خرداد بوده و این شهر دارای رطوبت بالایی است. دانشگاه های معروفی که در شهر مونیخ قرار دارند، شامل Ludwing-Maximilins universitat munchen و نیز دانشگاه صنعتی مونیخ است.  از غذاهای محلی شهر مونیخ می توان از اشترودل سیب، کلم ترش، گوش مخصوص بع هلاوه کلم قرمز و غیره نام برد.

این دانشگاه به دست ماکسیمیلیان پادشاه باواریا ساخته شده و دلیل نام گذاری دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ نیز همین است. Ludwing-Maximilins universitat munchen در شهر مونیخ آلمان و در ایالت باواریا قرار گرفته است. به این نکته دقت کنید که تحصیل در مقطع لیسانس دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ فقط به زبان آلمانی بوده و باید مدرک زبانی را برای این مقطع اخذ کنید. هزینه تحصیل در Ludwing-Maximilins universitat munchen بسیار پایین است. علاوه بر زبان آلمانی، رشته های زیادی به زبان انگلیسی در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان وجود دارد. شهر مونیخ که این دانشگاه معتبر در ان قرار گرفته است، مقصد بسیاری زا گردشگران از سراسر جهان است. از افراد مشهور Ludwing-Maximilins universitat munchen می توان از ماکس پلانک، خانم دورا باکویانیس و همچنین ورنر هایزنبرگ فیزیکدان مشهور می توان نام برد. برای اطلاع از نحوه اخذ پذیرش، بورسیه ها و موارد دیگر مرتبط به سایت Ludwing-Maximilins universitat munchen مراجعه کنید.

3255 رتبه بندی این مطلب:
5.0
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته