دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

این روزها بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در بهترین و نمونه ترین دانشگاه های جهان ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با صرف کمی هزینه با پذیرفته شدن در بهترین دانشگاه های دنیا، آینده ای جذاب و رویایی را برای خود متصور شوید. ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می تواند سبب شود که شما در بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهید. ارتقا سطح علمی، مسلط شدن بر روی زبان انگلیسی، امکان بورسیه شدن در مقاطع بالاتر و اخذ اقامت دائم از آن دانشگاه همگی از ویژگی های مهم ادامه تحصیل در کشورهای خارجی محسوب می شود. یکی دیگر از مزایای ادامه تحصیل در خارج از کشور این است که شما می توانید در زمانی که مشغول درس خواندن است، طبق زمانی که دانشگاه برای شما در نظر گرفته است، کار کنید و هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود را تا حد زیادی کاهش بدهید. دانشگاه علم و فناوری پوهانگ (Pohang University of Science And Technology(POSTECH)) یکی از بهترین مراکز آموزشی در خارج از کشور به شمار می آید، که ما قصد داریم در این مقاله درباره اپلای دانشگاه علم و فناوری پوهانگ اطلاعات سودمندی را در اختیار شما بگذاریم.

دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

 

دانشگاه علم و فناوری پوهانگ کجاست؟

این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است که در شهر پوهانگ کره جنوبی واقع شده است. دانشگاه علم و فناوری پوهانگ به عنوان یک دانشگاه معروف در سال های 2012-2013 شناخته شده است. شهر پوهانگ در ساحل شرقی یکی از زیباترین بنادر کره جنوبی قرار گرفته است. شهر پوهانگ با این که به عنوان یک شهر صنعتی معرفی شده است، می تواند فضایی برای تفریح و تفرجگاه های مردم آن ناحیه و توریستان به شمار آید.
 

دانشگاه علم و فناوری پوهانگ کجاست؟


اخذ پذیرش از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. دانشگاه یانسه و علم و فناوری پوهانگ از جمله دانشگاه هایی است، که دانشجویان ایرانی تمایل دارند از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت نمایند. کره جنوبی به عنوان یکی از معروفترین شهرهای آسیایی در حوزه پذیرش دانشجویان بین المللی معرفی شده است. دانشگاه پوهانگ با هدف پیشرفت علم و فناوری بنا شده است. این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی معرفی شده است. اگر شما به عنوان یک دانشجو به برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی علاقه مند هستید، می توانید برای اخذ پذیرش از این دانشگاه اقدام نمایید. شما می توانید در صورت پذیرش شدن در این دانشگاه از امکاناتی که این دانشگاه به دانشجویان خود ارائه می کند، استفاده نمایید. این دانشگاه تمامی امکانات خود را در نزدیکی دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار داده است. از این رو دانشجویان می توانند برای زندگی کردن از خوابگاه هایی که در نزدیکی دانشگاه قرار گرفته است، استفاده کنند. این دانشگاه قابلیت این را دارد، که در تمامی رشته ها و در تمامی مقاطع دانشجو بپذیرد.

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

بیشتر دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که، برای مقطع کارشناسی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با ارائه این مدارک به دانشگاه، روند اخذ پذیرش خود در دوره کارشناسی را سریع تر انجام دهید.

  • ارائه مدرک زبان انگلیسی با نمره بالا
  • پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه

 

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

 

اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

دانشجویان ایرانی که موفق نشده اند، تا در مقطع کارشناسی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند، تلاش می کنند که در مقطع کارشناسی ارشد برای اخذ پذیرش از این دانشگاه اقدام نمایند. به طور کلی تمامی دانشگاه های کره جنوبی به دلیل سطح علمی بالایی که دارد، می تواند برای بسیاری از دانشجویان آرزو باشد. از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با مدارک مورد نظر جهت اخذ پذیرش در این مقطع آشنا نماییم.

  • مدرک کارشناسی
  • انگیزه نامه
  • ارائه معرفی نامه از استید بنام دانشگاهی
  • رزومه تحصیلی مرتبط

 

اخذ بورسیه از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که بتوانند از یک دانشگاه خارجی بورسیه بشوند. دانشگاه علم و فناوری پوهانگ به برخی از دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته است. در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که بتوانند با بالا بردن سطح علمی خود در این دانشگاه بورسیه بشوند تا هرینه های مربوط به تحصیل آن ها تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. یکی از شرط هایی که این دانشگاه به دانشجویان بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی اعطا می کند، داشتن سطح علمی بالا و کسب نمرات خوب است.در این میان شما می توانید در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا از این دانشگاه بورسیه تحصیلی دریافت نمایید.

اخذ بورسیه از دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

 

سایت دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی درباره دانشگاه، تعداد واحدهای ارائه شده، نحوه اخذ پذیرش و شرایط بورسیه شدن با مراجعه به سایت postech.ac.kr پاسخ تک تک سوالات خود را پیدا کنید. سایت دانشگاه وارویک، یانسه، مدرسه اقتصاد لندن و غیره نیز همه داراری سایت جهت راهنمایی و پاسخگویی دانشجویان می باشند.

رتبه بندی دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

دانشگاه پوهانگ توانسته است که در مقایسه با سایر دانشگاه های آسیایی رتبه 8 ام را به خود اختصاص دهد. همین موضوع می تواند دال بر این موضوع باشد که، این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های آسیایی از نظر سطح علمی و کیفیت آموزشی می تواند به عنوان یک دانشگاه معتبر و حرفه ای در بین سایر دانشگاه های آسیایی معرفی شود. این دانشگاه در مقایسه با رتبه های جهانی توانسته است که رتبه 87 را از مجموعه QS در سال 2020 دریافت کند. در مقایسه با سایر دانشگاه های کره جنوبی، این دانشگاه رتبه 4ام را به خود اختصاص داده است. موسسه تایمز در سال 2020 رتبه 146 را در مقایسه با سایر دانشگاه های موجود در دنیا به خود اختصاص داده است.

رشته های تحصیلی در دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

برخی از دانشجویان به دلیل این که می خواهند در یک رشته خاص ادامه تحصیل بدهند، این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. در این میان این دانشگاه دارای دانشکده هایی است، که برخی از رشته های خاص در این دانشکده ها تدریس می شود. دانشکده تحصیلات تکمیلی هوش مصنوعی، دانشکده ریاضیات، دانشکده مهندسی و علوم مواد، دانشکده مهندسی و صنایع و مدیریت و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر به عنوان دانشکده های مهم این دانشگاه معرفی شده است.
 

رشته های تحصیلی در دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

 

اخذ ویزا برای تحصیل در دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل یکی از کشورهای آسیایی را انتخاب کنند. چراکه از نظر فرهنگی، این کشورها شباهت زیادی را به کشور خودمان دارند. از این رو برخی از دانشجویان که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، سعی می کنند که برای ادامه تحصیل کشور کره جنوبی را انتخاب نمایند. همانطور که می دانید شما برای ادامه تحصیل در هر کشوری نیازمند، ویزای تحصیلی از آن کشور هستید. کره جنوبی یکی از کشورهایی است، که دانشجویان بین المللی زیادی برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام می نمایند. دانشجویان ایرانی نیز می توانند با دریافت ویزای تحصیلی تا مدت زمان معینی در این کشور اقامت نمایند.
شما می توانید با دریافت ویزای D-2 با مراجعه به سفارت کره جنوبی و کنسولگری کره جنوبی نسبت به دریافت ویزای تحصیلی خود اقدام نمایید. شما برای دریافت ویزای تحصیلی باید مهارت و تسلط خود را بر روی زبان انگلیسی و یا کره ای به سفارت خانه ارائه دهید، در این میان وجود مدارک دیگری چون مدرک دوره پیشین و ریز نمرات، برگه تاییدیه از دانشگاه و برگه تمکن مالی می تواند به شما در کسب ویزای تحصیلی کمک نماید. بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که پس از اتمام دوره تحصیلی خود، ویزای کاری دریافت کنند. از این رو شما می توانید با دریافت ویزای D-2-7  می توانید پس از اتمام دوره تحصیل خود از ویزای کاری جهت کارکردن در کشور کره جنوبی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

هزینه تحصیل در دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که به هر نحوی که برای آن ها مقدور است، هزینه های مربوط به تحصیل خود را کاهش بدهند. استفاده از بورسیه های تحصیلی و تسهیلاتی که دانشگاه به دانشجویان ارائه می کند، می تواند سبب شود که هزینه های مربوط به تحصیل دانشجویان در کره جنوبی تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. بسیاری از دانشجویان مستعد و سخت کوش در تلاش هستند که به صورت رایگان در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است که قبل از اقدام به پذیرش در این دانشگاه تمامی هزینه های مربوط به تحصیل خود را کاهش بدهید. در این میان تمامی هزینه های شما به دو دسته هزینه های اصلی و هزینه های فرعی تقسیم بندی می شود. هزینه های اصلی تحصیل شما شامل شهریه دانشگاه، هزینه اجاره خوابگاه دانشجویی و هزینه های مربوط به خرید اینترنت و کتب درسی است. هزینه های فرعی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه، شامل هزینه های درمانی، هزینه های تفریحی و هزینه های مربوط به خوراک و پوشاک است.
 

هزینه تحصیل در دانشگاه علم و فناوری پوهانگ

 

کار دانشجویی در کشور کره جنوبی در حین تحصیل

بسیاری از دانشجویانی که در این کشور درس می خوانند، در تلاش هستند که با کار کردن هزینه های مربوط به تحصیل خود را تا حد زیادی کاهش بدهند. در این میان کشور جنوبی برای کار کردن دانشجویان بین المللی ضوابطی را تعیین کرده است، که از مهمترین آن می توان به این موضوع اشاره کرد، که دانشجویان تا 6 ماه حق کار کردن را ندارند، پس از اتمام این بازه زمانی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند به مدت 20 ساعت و دانشجویان مقطع دکترا به مدت 30 ساعت کار بکنند. کار دانشجویی می تواند شامل تمامی فعالیت های مورد نظر یک دانشجو باشد. کارهایی از جمله کارکردن در رستوران های کره جنوبی، کارهای خدماتی، کارآموزی و تدریس جزو کارها و فعالیت هایی است،که دانشجویان علاقه دارند این کارها را انجام دهند.

کار پس از فارغ التحصیلی در کره جنوبی

برخی از دانشجویان تمایل دارند، که پس از اتمام دوره تحصیل خود در کره جنوبی مانده و در آن جا کار بکنند. از این رو شما می توانید پس از اتمام دوره تحصیل خود پس از تبدیل کردن ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری به مدت 6 ماه در این کشور مانده و کار بکنید. در این باره بهتر است این موضوع را خاطر نشان کنیم، که کار کردن پس از فارغ التحصیلی در این کشور کگمی دشوار است، و تنها به مدت 6 ماه فرصت دارید، که هم ویزای خود را تعویض کنید، و  هم اینکه برای خود شغلی پیدا کنید. بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند، که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در یکی از بهترین دانشگاه های جهان چون مدرسه اقتصاد لندن و غیره ادامه تحصیل بدهند. از این رو دانشگاه علم و فناوری پوهانگ می تواند به عنوان یکی از معتبرترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا به شمار می رود. در میان تمامی دانشگاه های آسیایی این دانشگاه توانسته است، به دلیل سطح علمی بالایی که دارد، رتبه 8 ام را به خود اختصاص دهد. یکی دیگر از مهمترین مزایای ادامه تحصیل در این دانشگاه، امکان ارتقا سطح علمی شما و از همه مهمتر مسلط شدن شما علاوه بر زبان انگلیسی تسلط بر روی زبان کره ای است.  

2190 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته