موسسه سلطنتی فناوری

امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند، که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. در این میان شما می توانید با بررسی بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور، در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهید. در این میان شما می توانید به دلیل داشتن یک موقعیت شغلی مناسب یکی از بهترین مراکز دانشگاهی دنیا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. در این میان شما می توانید با قوی کردن پایه های علمی و مسلط شدن بر روی زبان انگلیسی، هرچه زودتر در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهید. از دیگر مزیت های تحصیل در خارج از کشور، علاوه بر داشتن موقعیت شغلی خوب می توان به امکان اخذ اقامت دائم در آن کشور اشاره کرد. از این رو شما می توانید با تحصیل در خارج از کشور، به رویاهای دست نیافتنی خود دست پیدا کنید. از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با  اپلای یکی از بهترین دانشگاه دنیا بنام موسسه سلطنتی فناوری (KTH Royal Institue of Technology) آشنا کنیم. 

موسسه سلطنتی فناوری

موسسه سلطنتی فناوری کجا است؟

اگر به دنبال ادامه تحصیل در یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا هستید، بهتر است که برای ادامه تحصیل موسسه سلطنتی فناوری را انتخاب کنید. از این رو بهتر است در گام اول با  محل قرارگیری این دانشگاه معتبر آشنا شوید، تا بتوانید در آن مشغول ادامه تحصیل بشوید. موسسه سلطنتی فناوری در کشور سوئد و در شهر استکهلم واقع شده است. به علاوه این دانشگاه اولین دانشگاه صنعتی سوئد است. 

 

موسسه سلطنتی فناوری کجا است؟

اخذ پذیرش موسسه سلطنتی فناوری 

اگر قصد دارید از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت کنید، بهتر است که با شرایط اخذ پذیرش در این دانشگاه آشنایی داشته باشید، از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با این شرایط اشنا کنیم. در این میان  بهتر است که بدانید این دانشگاه در تمامی مقاطع می تواند دانشجو پذیرش کند. 

  • مدارک مقطع قبل
  • ریز نمرات مقطع قبلی
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه 
  • نمرات آزمون زبان

شما می توانید اگر قصد دارید به آسانی در این دانشگاه پذیرفته بشوید، بهتر است که با کارکردن بر روی رزومه تحصیلی خود، شرایط اخذ پذیرش خود را آسان تر کنید. در این میان وجود توصیه نامه می تواند به شما کمک کند که سطح علمی بالای شما توسط اساتید ایرانی تایید شده باشد. 

 

اخذ پذیرش موسسه سلطنتی فناوری

دانشکده های موسسه سلطنتی فناوری 

در این میان موسسه سلطنتی فناوری دارای دانشکده های کوچکتری است، که دانشجویان هر بخش می توانند در دانشکده مخصوص به خود ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است که با دانشکده های این موسسه آشنا شوید.

  • دانشکده معماری و محیط زیست
  • دانشکده علوم و مهندسی شیمی 
  • دانشکده مهندسی برق
  • دانشکده مهندسی صنایع
  • دانشکده فنی و بهداشت
  • دانشکده بیو تکنولوژی 
  • دانشکده کامپیوتر 
  • دانشکده فناوری اطلاعات
  • دانشکده علوم مهندسی
  • دانشکده آموزش و پرورش

برای اخذ پذیرش در رشته های مهندسی باید چه اقداماتی را انجام داد؟

اگر قصد دارید در رشته های مهندسی پذیرفته بشوید، بهتر است که به این نکات توجه کنید. در این میان شما به مدرک زبان با نمره حداقل 5.5 نیاز دارید. ارائه انگیزه نامه یکی از مهم ترین بخش ها برای ادامه تحصیل در این کشور است، که انگیزه شما برای ادامه تحصیل دادن در رشته های مهندسی به چه دلیل است. ارائه توصیه نامه از اساتید ایرانی می تواند دلیل محکمی برای انتخاب کردن رشته های مهندسی برای ادامه تحصیل است.

مطلب پیشنهادی: دانشگاه ویسکانسین-مدیسن

چرا بهتر است برای اخذ پذیرش سوئد را انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید از یکی از دانشگاه های خارج از کشور، اخذ پذیرش دریافت کنید، بهتر است کشور سوئد را انتخاب کنید، چراکه این کشور دارای معتبرترین و شناخته شده ترین برنامه های آموزشی است. در بیشتر دانشگاه ها برای دانشجویان دوره کارآموزی در نظر گرفته می شود، از این رو شما می توانید برای گذراندن این دوره با خیالی راحت کارآموزی خود را به اتمام برسانید، و دلیل این امر هزینه رایگان دوره کارآموزی در کشور سوئد است. یکی دیگر از مزایای ادامه تحصیل در کشور سوئد امکان کار کردن هنگام تحصیل است. از این رو شما می توانید به راحتی بخشی از هزینه های مربوط به تحصیل خود را فراهم کنید. در این میان در این کشور دو نوع سیستم دانشگاهی وجود دارد، که دانشگاه و کالج از مهمترین سیستم های آموزشی تحصیلات عالیه در این کشور معرفی می شود. از دیگر امتیازاتی که ادامه تحصیل در این کشور، به دانشجویان خود می دهد، این است که پس از فارغ التحصیلی شما پس از 4 سال کار کردن، می توانید اقامت دائم از این دانشگاه را دریافت کنید. سیستم آموزشی در این کشور به این صورت است که همواره در حال انجام کارهای خلاقانه است. این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزشی حرفه ای قابلیت این را دارد که به عنوان یکی از کشورهایی که سالیانه می تواند بسیاری از اختراعات را به ثبت برساند، معرفی می شود. 

شرایط بورسیه شدن از موسسه سلطنتی فناوری 

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که تحصیل رایگان در موسسه سلطنتی فناوری داشته باشند. از این رو شما می توانید با آگاهی از شرایط بورسیه تحصیلی در سوئد، از تمامی تسهیلات و کمک هزینه هایی که این دانشگاه به دانشجویان خود اعطا می کند، آشنا شوید. 

 

دانشکده های موسسه سلطنتی فناوری

بورسیه دولتی در کشور سوئد

کشور سوئد یکی از کشورهایی است که در جهت رفاه و ارتقا سح علمی دانشجویان خود کارهای بزرگی را انجام داده است. از این رو یکی از مهم ترین بورسیه های دولتی که به دانشجویان تعلق می گیرد، بورسیه موسسه سوئدی SI است. از این رو این کمک هزینه می تواند در جهت کاهش هزینه های تحصیل شما بسیار تاثیر گذار باشد. این بورسیه با شروع شدن ترم پاییز به دانشجویان داده می شود. یکی از مهمترین مزایای این نوع بورسیه این است که اگر در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل می دهید، تمامی هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه و سایر هزینه های شما توسط دانشگاه پرداخت می شود. مهمترین مشکلی که در این میان وجود دارد این است که به دلیل شرایط دشواری که گرفتن این بورسیه دارد، اخذ آن تنها برای دانشجویان درسخوان و با انگیزه انجام می شود. 

بورسیه تحصیلی قبل از پذیرش در دانشگاه 

این نوع بورسیه تحصیلی به دانشجویان ایرانی تعلق نمی گیرد. و از همه مهمتر این نوع بورسیه تنها به کشورهای کم درآمد و جنگزده تعلق می گیرد. 

بورسیه تحصیلی Guest scholarship program

اگر قصد دارید در رشته زبان و ادبیات سوئدی ادامه تحصیل بدهید،و تابعیت کشورهای کم درآمد و جنگ زده را دارید می توانید از این نوع بورسیه استفاده کنید. 

بورسیه تحصیلی Visby

این نوع بورسیه می تواند به دانشجویانی که تابعیت لیتوانی، استونی و لتونی دارند تعلق بگیرد. 

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

شرایط بورسیه شدن در موسسه سلطنتی فناوری برای دانشجویان ایرانی 

در این میان بسیاری از دانشجویان در اندیشه گرفتن بورسیه از کشور سوئد هستند. از این رو گرفتن بورسیه برای دانشجویان ایرانی کمی دشوارتر است. از این رو بهتر است برای بورسیه شدن در این دانشگاه دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، خود را در این دانشگاه گذرانده باشید، تا بتوانید برای مقطع دکترا بورسیه بشوید. به این نکته توجه داشته باشید که، شما تنها در صورت داشتن عملکرد خوب می توانید از این دانشگاه بورسیه دریافت کنید. از این رو بهتر است که برای بورسیه شدن از این دانشگاه سطح علمی خود، تسلط خود بر روی زبان سوئدی و از همه مهم تر رزومه قوی را به دانشگاه ارائه کنید. در این میان موسسه سلطنتی فناوری در برخی از رشته ها به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تسهیلات ویژه ای را ارائه می کند. 

هزینه های تحصیل در موسسه سلطنتی فناوری به چه صورت است؟

در این میان شما برای ادامه تحصیل در این موسسه باید قبل از پذیرفته شدن در این دانشگاه از تمامی هزینه های مورد نظر خود برای ادامه تحصیل در این موسسه آشنایی کامل داشته باشید. از این رو بهتر است که قبل از اخذ پذیرش در این دانشگاه تمامی هزینه های خود را بررسی و برآورد کنید، تا در صورت داشتن تمکن مالی برای ادامه تحصیل در کشور سوئد اقدام کنید. در این میان کشور سوئد تنها دانشجویانی را بورسیه می کند که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در این دانشگاه درس خوانده باشند. از این رو شما می توانید در مقطع دکترا از این دانشگاه بورسیه تحصیلی دریافت کنید. در این میان شما می توانید تمامی هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه، هزینه های مربوط به اقامت خود در این دانشگاه را با گرفتن بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا به طرز چشمگیری کاهش دهید.  در این میان قصد داریم شما را با برخی از هزینه های مربوط به زندگی در سوئد آشنا کنیم. 

مطلب پیشنهادی: دانشگاه ملی سئول

برای اخذ پذیرش در رشته های مهندسی باید چه اقداماتی را انجام داد؟

خوراک

برای خورد خوراک خود در این کشور به صورت متوسط می توانید 200 یورو را در نظر بگیرید. در این میان برخی از افراد علاقه دارند که در رستوران ها، غذا بخورند از این رو شما می توانید با  صرف هزینه ای بین 8 تا 10 یورو در رستوران های سوئد غذا میل کنید. 

رفت و آمد

یکی از دغدغه برانگیز ترین مسائل برای همه افراد بخصوص قشر دانشجو رفت و آمد است. از این رو شما می توانید برای حمل و نقل خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. در این میان به طور میانگین ماهیانه هزینه حمل و نقل دانشجویان 40 تا 55 یورو محاسبه می شود. در این میان بسیاری از دانشجویان علاقه دارند، که با دوچرخه جابه جا شوند. از این رو بهتر است که با صرف هزینه ای در حدود 10 یورو دوچرخه ای برای خود خریداری کنید، تا از شر هزینه های ماهیانه راحت شوید. 

افراد مشهوری که از موسسه سلطنتی فناوری فارغ التحصیل شده اند

در این میان بسیاری از دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، بعدها پس از امام دوره تحصیل خود به دلیل سطح علمی بالای این دانشگاه و از همه مهمتر پشتکار خود به عنوان یکی از مهمترین و معروفترین افراد دنیا شناخته می شوند. از این رو بهتر است که اگر قصد دارید در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهید، این دانشگاه را برای به دست آوردن بهترین موقعیت های تحصیلی انتخاب کنید. 

محاسن ادامه تحصیل در کشور سوئد و موسسه سلطنتی فناوری 

در این میان بهتر است که شما بدانید که به چه دلیل بهتر است که در موسسه سلطنتی فناوری و کشور سوئد ادامه تحصیل بدهید. از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با مزایا و محاسن ادامه تحصیل در این کشور آشنا کنیم.

  • هزینه های متناسب و شهریه و مخارج زندگی 
  • بورسیه ها و اعطای تسهیلات و کمک هزینه های دانشگاهی 
  • استفاده از شرایط کار دانشجویی 
  • اخذ اقامت دائم
  • یادگیری مهارت های لازم برای پیدا کردن شغل مناسب
  • استفاده از اساتید علمی حرفه ای
  • کیفیت بالای زندگی 
  • یادگیری مطالب مختلف

مطلب پیشنهادی: دانشگاه نورث وسترن

امروزه بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که به دلیل سطح علمی بالای دانشگاه های سوئد در آن جا ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با آگاهی یافتن از شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئد یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های سوئد را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. در این میان موسسه سلطنتی فناوری یکی از دانشگاه های مهم کشور سوئد است، که توانسته است، سالیانه بسیاری از دانشجویان سراسر دنیا را برای ادامه تحصیل به سمت خود بکشاند. از این رو اگر قصد دارید در یکی از دانشگاه های حرفه ای ادامه تحصیل بدهید، این دانشگاه را در جهت ارتقا شخصی و اجتماعی خود انتخاب کنید. 

2607 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انتخابگر پوسته