دانشگاه سنت اندروز

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا پذیرفته و ادامه تحصیل بدهند. از این رو این روزها تعداد دانشجویانی که قصد دارند در خارج از کشور ادامه تحصیل بدهند، بسیار بالا است. از این رو دانشجویان ایرانی نیز تمام تلاش خود را می کنند که بتوانند در معتبرترین و شناخته شده ترین دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل بدهند. در این میان سطح علمی اساتید، رتبه ان دانشگاه در سازمان های Qs و تایمز می تواند به شما کمک کند، که یکی از معروفترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید. به علاوه کسب موقعیت شغلی خوب نیز سبب می شود که شما به راحتی بتوانید در یکی از معروف ترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا پذیرفته شوید. از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با اپلای یکی از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا بنام دانشگاه سنت اندروز(The University of St Andrews) آشنا کنیم. 

دانشگاه سنت اندروز

 

دانشگاه سنت اندروز کجا است؟

اگر به دنبال دانشگاهی می گردید که بتوانید در آن ادامه تحصیل بدهید، دانشگاه سنت اندروز یکی از مهمترین و نمونه ترین دانشگاه ها در اسکاتلند معرفی شده است. این دانشگاه سومین و قدیمی ترین دانشگاه بریتانیا معرفی شده است. در این میان این دانشگاه به عنوان دانشگاهی معرفی شده است، که در آن به زبان انگلیسی به دانشجویان تدریس می شود. این دانشگاه به عنوان معتبرترین دانشگاه در شهر سنت اندروز معرفی شده است. 
 

دانشگاه سنت اندروز کجا است؟

 

اخذ پذیرش از دانشگاه سنت اندروز 

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای تحصیلات عالیه در یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا از جمله موسسه صنعتی جورجیا،انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ، دانشگاه ملی تایوان ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است اگر در تلاش هستید که برای مقاطعی چون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اخذ پذیرش بگیرید، شرایط مربوط به ثبت نام و پذیرش را در این دانشگاه داشته باشید. از این رو بهتر است که قبل از اخذ پذیرش از این دانشگاه، با شرایط این دانشگاه آشنا شوید. برای پذیرش گرفتن از این دانشگاه بهتر است بدانید که تمامی مراحل اخذ پذیرش از این دانشگاه به صورت آنلاین است. اگر قصد دارید در مقاطع مختلف در این دانشگاه پذیرفته بشوید، بهتر است که با ارائه این مدارک به دانشگاه، اخذ پذیرش در مقطع خود را دریافت کنید. 

مدارک مورد نظر برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی 

اگر قصد دارید که برای ادامه تحصصیل در مقطع کارشناسی به اسکاتلند بروید بهتر است که با ارسال این مدارک به سایت دانشگاه به آدرس st-andrews.ac.uk اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی را از این دانشگاه دریافت کنید. 

  • دیپلم دوره متوسطه
  • ریز نمرات دوره 3 ساله تحصیلی 
  • فرم درخواست
  • رزومه تحصیلی مرتبط
  • نمرات آزمون ورودی و زبان انگلیسی 
  • مدارک بورسیه یا فاند تحصیلی 
  • نمونه کارها و نمونه مقاله ها
  • توصیه نامه 

 

برای اخذ پذیرش از دانشگاه سنت اندرزو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا در تلاش هستند که، در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است قبل از اخذ پذیرش به این نکات توجه کنید. ریزنمرات شما در اخذ پذیرش شما بسیار تاثیر گذار است. از این رو حداقل نمره میانگین شما 3.2 است. آزمون زبان انگلیسی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند بر روی نحوه پذیرش شما اثر بگذارد. از این رو در مقطع لیسانس حداقل نمره کسب شده در آزمون آیلتس باید 6.5 باشد. و برای مقاطع بالاتر حداقل نمره قبولی شما باید 7 باشد، تا بتوانید در این مقاطع در این دانشگاه پذیرفته شوید. 

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

برای اخذ پذیرش از دانشگاه سنت اندرزو باید به چه نکاتی توجه کرد؟


رشته هایی که در دانشگاه سنت اندرزو دانشجو می پذیرد

بسیاری از دانشجویان می توانند در این دانشگاه پذیرفته بشوند، و ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است با این مسئله آگاه باشید  که شما در کدامیک از رشته ها می توانید در این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت کنید. 

  • هنر
  • ادبیات
  • تاریخ
  • مهندسی
  • علوم پزشکی 
  • زیست شناسی
  • فلسفه 
  • شیمی 
  • ریاضیات
  • موسیقی 

 

بورسیه های تحصیلی دانشگاه سنت اندروز 

به طور کلی اگر قصد دارید از بورسیه تحصیلی دانشگاه هایی چون انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ، دانشگاه ملی تایوان،موسسه صنعتی جورجیا استفاده کنید بهتر است که در هنگام تحصیل در این دانشگاه سعی کنید که  نمرات خود را و سابقه تحصیلی خود را در حد بالایی افرایش دهید، چراکه بورسیه های تحصیلی تنها به دانشجویانی تعلق می گیرد که نمرات و سابقه خوبی را داشته باشند. در این میان دانشگاه در تلاش است که سالیانه به تعداد زیادی از دانشجویان کمک هزینه های تحصیلی اعصا کند. یکی از ویژگی های خوب این دانشگاه، این است که این دانشگاه به تمام دانشجویان چه داخلی و چه خارجی تسهیلات و کمک هزینه های زیادی را اعطا می کند. در این میان در مقطع لیسانس به هر دانشجو 1.500 پوند کمک هزینه اعطا می شود. یکی دیگر از بورسیه هایی که به دانشجویان اعطا می شود، بورسیه مخصوص دانشجویان رشته هنر است. در این میان به دانشجویانی که تابعیت کانادایی دارند، بورسیه ای تعلق می گیرد، که می تواند سبب شود، هزینه های مربوط به ادامه تحصیل آن ها کاهش پیدا کند. بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که به صورت رایگان در دانشگاه سنت اندروز ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با استفاده از انواع فاندهای تحصیلی هزینه های مورد نظر خود را کاهش دهید. 

بورسیه های تحصیلی دانشگاه سنت اندروز

 

افرادی مشهوری که از دانشگاه سنت اندروز فارغ التحصیل شده اند

در این میان بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا در تلاش هستند که در این دانشگاه پذیرفته شوند. ز این رو این دانشگاه به دلیل داشتن سطح علمی بالا، تمامی دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، بعد از مدتی به عنوان یک فرد معروف در تمامی عرصه ها معرفی می شود. از این رو بسیاری از دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، بعدها می توانند در زمینه هنر، یاضیات، مهندسی و پزشکی به عنوان افرادی بنام و سرشناس معرفی بشوند. در این میان می توان به افراد مشهوری که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند اشاره کرد بنجامین فرانکلین، جوزف استیونسن، گئورگ کانتور، مگی اسمیت، شان کانری، جی کی رولینگ، باب دیلن، شیموس هینی، محمد خاتمی، لیزا جاردین، آروو پرت، دیوید اتنبرو، نوام چامسکی، هیلاری کیلنتون، بهرام بیضایی و مایکل کوک به عنوان معروفترین و مشهورترین دانشجویان مقطع دکترا این دانشگاه شناخته شده اند. 

مزایای ادامه تحصیل در دانشگاه سنت اندرزو  

بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند، که برای ادامه تحصیل به یکی از کشورهای خارجی بروند. در این میان دانشگاه سنت اندرزو یکی از مهمترین دانشگاه هایی است که سالیانه بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که در این دانشگاه پذیرفته بشوند. در این بخش ما قصد داریم که شما را با مزایای ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا کنیم. 

  • سطح علمی بالای اساتید
  • سطح علمی دانشجویان
  • داشتن فرصت های زیاد برای انتخاب شغل بهتر 
  • استفاده از فاندهای تحصیلی 
  • امکان استفاده از اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی 
  • امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر
  • داشتن زندگی پر رفاه
  • استفاده از تسهیلات و کمک هزینه های دانشگاهی  
     

مزایای ادامه تحصیل در دانشگاه سنت اندرزو

 

هزینه های مربوط به ادامه تحصیل در دانشگاه سنت اندرزو 

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، بهتر است که با هزینه های مربوط به ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا باشید. از این رو بهتر است قبل از اقدام به اخذ پذیرش از این دانشگاه، با هزینه های پیش روی خود آشنا شوید. در این میان هزینه های شما برای ادامه تحصیل در این دانشگاه به دو دسته بسیار مهم تقسیم می شود، که شما باید ابتدا قبل از اقدام به پذیرش در این دانشگاه، با این هزینه ها آشنا شوید. در این میان هزینه های اصلی شما برای ادامه تحصیل در این دانشگاه شامل این موارد است. هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه، هزینه های مربوط به خرید کتب درسی، هزینه های مربوط به خرید اینترنت و هزینه های مربوط به هر آنچه که به دانشگاه و ادامه تحصیل شما مربوط می شود. در این میان هزینه های فرعی شامل هزینه های مربوط به هزینه های درمانی، هزینه های تفریحی، هزینه های مربوط به خوراک و پوشاک و سایر هزینه های مربوط به شما است. در این میان هزینه های مربوط به ادامه تحصیل شما بهتر است که قبل از پذیرش شدن در این دانشگاه، توسط شما محاسبه و بررسی شود، تا در صورت بالا بودن این هزینه ها، با استفاده از انواع فاندهای تحصیلی هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود را تا حدالمکان کاهش دهید. 

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی 

قبل از اقدام به پذیرش در دانشگاه سنت اندرزو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در این میان قبل از پذیرش شدن در این دانشگاه باید به این نکات مهم توجه کنید که، برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید سابقه تحصیلی خوبی داشته باشید. از این رو بهتر است در زمانی که تصمیم گرفتید که در این دانشگاه درس بخوانید، باید سعی کنید که سابقه تحصیلی و معدل بالایی را کسب کنید. از این رو بهتر است که بر روی تسلط خود بر روی زبان انگلیسی کار بکنید تا بتوانید به آسانی در این دانشگاه پذیرفته و ادامه تحصیل بدهید. در این میان تسلط داشتن بر روی زبان انگلیسی می تواند هم بر روی ادامه تحصیل شما اثر بگذارد، و هم سبب شود که شرایط زندگی و اقامت شما در این کشور راحتتر بشود. از این رو بهتر است که نسبت به یادگیری و تسلط خود بر روی زبان انگلیسی کار بکنید. در این میان تمکن مالی شما برای پذیرفته شدن در این دانشگاه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. از این رو شما می توانید با برآورد هزینه های خود، تمکن مالی خود را به دانشگاه اثبات کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید، همین موضوع است که سبب شده شما با جدیت بیشتر در این دانشگاه درس بخوانید، تا آسان تر بتوانید در لیست دانشجویانی که از فاندهای تحصیلی استفاده می کنند، باشید. در این میان یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد، میزان مسئولیت پذیری شما، و تحمل شما در رابطه با دوری از خانواده است. از این رو بهتر است با این موضوع آشنا باشید که، ماندن در یک کشور غریب به عنوان یک دانشجو می تواند از نظر روحی و عاطفی برای شما سخت باشد. از این رو سعی کنید که، در صورت حل نکردن این موضوع نسبت به اخذ پذیرش از این دانشگاه اقدام نفرمایید. 

 

قبل از اقدام به پذیرش در دانشگاه سنت اندرزو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 
امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا مثل دانشگاه ملی تایوان پذیرفته بشوند. از این رو شما می توانید با آنالیز کردن رتبه تمامی دانشگاه های خارج از کشور، یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا را انتخاب کنید. در این میان دانشگاه سنت اندروز یکی از معروفترین دانشگاه های اسکاتلند است که شما می توانید برای اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا این دانشگاه را انتخاب کنید. یکی از دلایلی که بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند، که در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند، دادن تسهیلات خوب به دانشجویان و انواع فاندهای تحصیلی است. از این رو شما می توانید  با اخذ پذیرش از این دانشگاه، به سطح علمی خود، موقعیت شغلی مناسب خود و رفاه خود و خانواده تان کمک کنید. 

2939 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته