فریبا رنجبر

اسپیکینگ act  + راه تقویت آن

آیا با نمرات ACT انگلیسی بین 14-24 مشکل دارید؟ شما تنها نیستید - صدها هزار دانش آموز دیگر در این محدوده امتیاز می گیرند. اما بسیاری از آنها بهترین راه‌ها را برای خارج شدن از این محدوده امتیاز و گرفتن امتیاز 26+ در ACT نمی‌دانند. در اینجا نحوه بهبود اسپیکینگ act  + راه تقویت آن و اینکه چرا انجام این کار بسیار مهم است بحث خواهیم کرد. این اصول را به کار بگیرید و من مطمئن هستم که می توانید امتیاز خود را بهبود ببخشید. این مقاله برای دانش‌آموزان با امتیاز پایین‌ تر طراحی شده است که در حال حاضر در زبان انگلیسی ACT امتیاز کمتر از 26 دارند. اگر در حال حاضر بالاتر از این محدوده هستید، مقاله نمره انگلیسی کامل 36 ACT من برای شما بهتر خواهد بود زیرا حاوی استراتژی های پیشرفته است. اپلای

Image

راه های تقویت اسپیکینگ act

آزمون ACT مثل ساختن یک خانه است. ابتدا باید پیش از نصب دیوارهای خانه و پنجره‌ های زیبا، پایه‌ ای خوب بچینید. به همین ترتیب، قبل از اینکه به نکات و استراتژی‌ها بپردازیم، ابتدا باید بفهمیم که چرا کاری را که انجام می‌دهید را بررسی می کنیم و سعی در بهتر شدن اسپیکینگ act  + راه تقویت آن داریم. چه در هنگام ناهار با همکارانتان گپ بزنید، چه با رئیس خود گفتگوی مهمی داشته باشید یا یک سخنرانی بزرگ ارائه دهید، صحبت کردن با اعتماد به نفس و کاریزما می تواند زندگی روزمره شما را متحول کند.
تحقیقات نشان می دهد که مهارت های ارتباطی پیش بینی کننده قوی موفقیت شما در محل کار و روابط هستند. با این حال، بسیاری از مردم هنوز با ابراز شفاهی خود دست و پنجه نرم می کنند. سخنرانان عالی از مزایای زیر بهره مند می شوند:

  • ارتباطات بهبود یافته
  • شنیدن ایده های آنها
  • کسب احترام بیشتر
  • کمتر قطع شدن
  • داشتن ارتباطات وفادارتر و عمیق تر
  • دست کم نگرفتن یا نادیده گرفته نشدن

اگر وقتی نوبت به صحبت کردن می‌رسد دچار تردید یا سردرگمی هستید، در اینجا 14 نکته کاربردی برای بهبود مهارت‌های گفتاری آورده شده است.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

برخلاف خواندن و نوشتن، که معمولا زمان بیشتری برای فکر کردن به شما می دهد، صحبت کردن سریع اتفاق می افتد. و معمولا آنقدر اتفاق می افتد که بیشتر از حد معمول است. یادگیری صحبت کردن به یک زبان همچنین به این معنی است که بدانید چه زمانی و چگونه به نوبت (و قطع کنید)، چه کلماتی با هم استفاده می‌شوند و چه حرکاتی در زبانی که یاد می‌گیرید به چه معناست.
در این مطلب به نحوه آموزش اسپیکینگ act  + راه تقویت آن، آنچه علم در مورد نحوه عملکرد صحبت کردن می گوید و بهترین روش ها برای زبان آموزان برای تمرین آن می پردازیم. مهاجرت تحصیلی

Image

در حد اطلاعات خود صحبت و بحث کنید(فقط در مورد آنچه می دانید صحبت کنید)

ممکن است متوجه شوید که حرفه‌ای‌ ترین افراد هنگام صحبت عمومی در منطقه نبوغ خود باقی می‌مانند. شما نمی شنوید که اپرا وانمود کند که در ماشین های الکتریکی متخصص است. همچنین توصیه ایلان ماسک در مورد معنویت و پیشرفت شخصی را نخواهید شنید.
هر دوی آنها در حوزه تخصص خود باقی می مانند، که به طور طبیعی باعث می شود هنگام صحبت با اعتماد به نفس به نظر برسند. آنها جعل نمی کنند - آنها می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند!
اگر با قاطعیت صحبت کنید، ممکن است ناخواسته در مورد موضوعاتی صحبت کنید که اطلاعات زیادی درباره آنها ندارید. در عوض، روی منطقه نبوغ خود تمرکز کنید.
منطقه نبوغ شما فضای ذهنی است که در آن مهارت ها و علایق شما به هم نزدیک می شوند. بورسیه تحصیلی
این شامل موضوعات، حقایق و داستان هایی است که شما بیشتر در مورد آنها می دانید. این چیزها برای شما آسان است که در مورد آنها با دیگران صحبت کنید زیرا در مورد آنها آگاه و علاقه مند هستید.
از صحبت کردن در مورد موضوعاتی که با آنها آشنا نیستید خودداری کنید. این نه تنها باعث می‌شود که شما ناآگاه یا غیرقابل اعتماد به نظر برسید، بلکه می‌تواند این پیام را ارسال کند که «همه چیز را بلد هستید».
مکالمه‌ گران ماهر معمولاً از گفتن «نمی‌دانم» هراسی ندارند. به طور مشابه، یک سخنران عمومی حقایق یا نظرات تصادفی را اضافه نمی کند که نمی تواند با دانش معتبر در مورد موضوع پشتیبانی کند.
نکته حرفه ای: در موضوع خود استاد نیستید؟ جای نگرانی نیست! اکثر مردم دانش محدودی در زمینه خاصی دارند. سعی کنید از قانون سه کتاب یاد بگیرید، که بیان می کند اگر 3 کتاب در یک موضوع خاص (مثلاً تنیس) بخوانید، از 99٪ مردم آگاه تر خواهید بود.

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

سپیکینگ act  + راه تقویت آن فقط با کمی صحبت کردن شروع می‌ شود تا زمانی که مهارت‌ های دریافتی خود را در خواندن و شنیدن تقویت کنید، و با پیشرفت در مسیرتان، تمرین‌ های گفتاری بیشتر و بیشتری دریافت خواهید کرد.  
چگونه مهارت های مکالمه را در زبان انگلیسی و اسپیکینگ act  + راه تقویت آن تقویت کنیم

  • با کسی تمرین کنید 
  • روی تلفظ خود کار کنید 
  • دایره لغات خود را بهبود بخشید. 
  • گوش دادن فعال را تمرین کنید. 
  • صدای خودتان را ضبط کنید 
  • در آموزش اسپیکینگ act  + راه تقویت آن ثابت قدم باشید. 
  • روی مهارت های ارائه خود کار کنید. 
  • اعتماد به نفس به دست آورید.
  • استراتژی خود را برای هر بخش از ACT تنظیم کنید.
  • یک هدف واقع بینانه تعیین کنید. یک گزارش نمره از آزمون قبلی یا نتایج یک امتحان عملی به شما یک نمره پایه می دهد.
  • منابع را جمع آوری کنید.
  • یک برنامه مطالعه تنظیم کنید.
  • روی آنچه می توانید به سرعت انجام دهید تمرکز کنید.
مطلب قبلی اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن
مطلب بعدی لیسنینگ آیلتس + راه تقویت آن
214 رتبه بندی این مطلب:
2.0
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته