فریبا رنجبر

اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن

اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن معضلی چالش برانگیز برای هر کسی است که برای آن آماده می شود، و به راحتی می توان حدس زد که آزمون GRE برای غیر انگلیسی زبانان بیشتر رایج است. این آزمون به دلیل داشتن بخش های چالش برانگیزتر انگلیسی، واژگان و درک مطلب نسبت به همتای خود، GMAT، آزمونی که بیشتر به دلیل استدلال کمی مالیاتی آن شناخته میشود، شناخته شده است. برای یافتن برخی از راهکارهای اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید. اپلای

Image

خود را در زبان انگلیسی غرق کنید

اگر زبان انگلیسی زبان مادری شما نیست، تنها راه واقعی برای اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن این است که کاملاً در آن غوطه ور شوید. این موضوع نباید خسته کننده باشد. مطمئناً، خواندن مقاله های روزانه از نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال میتواند مفید باشد زیرا به واژگان جدید و مطالب خواندنی متراکم مربوط میشود، اما راه های دیگری نیز برای تقویت تواناییهای زبانی شما وجود دارد که ممکن است خلاقانه تر باشد.

به عنوان مثال، فراوانی پادکست‌ های انگلیسی‌ زبان برای دانلود می‌ تواند مهارت‌ های شنیداری، صحبت کردن و درک مطلب را به شدت بهبود بخشد. علاوه بر این، تماشای برنامه های تلویزیونی انگلیسی زبان، به ویژه با زیرنویس، نیز می تواند مفید باشد - و همچنین راهی عالی برای انتخاب زبان عامیانه است!

صرف نظر از روشی که برای غوطه ور شدن خود در زبان انگلیسی استفاده می کنید، واضح است که تنها راه برای به دست آوردن راحتی، روبرو شدن با ترس هاست.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

5-25 کلمه در روز یاد بگیرید

ممکن است زیاد به نظر برسد، اما برای اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن، عاقلانه است که واژگان انگلیسی خود را به طور کلی حدود 2000 کلمه افزایش دهید. رم در یک روز ساخته نشده است، و واژگان چشمگیر جدید شما در یک ماه آینده توسط مغز شما سازگار نخواهد شد. ساختن لغات جدید نیاز به زمان، صبر و تمرین، تمرین، تمرین دارد.

از نظر لجستیکی، راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. مطمئناً، برنامه‌های جدیدی در دسترس هستند که می‌توانند واژگان شما را از طریق نوردهی و تمرین‌ها تقویت کنند، اما فلش کارت‌ های خوب قدیمی نیز منبع خوبی هستند. تقویت دایره لغات خود با افعال در سطح تحصیلات تکمیلی به شما در پیمایش متن های خواندنی متراکم در GRE کمک می کند. این استراتژی به شما کمک می کند فراتر از آمادگی GRE پیش روید‌. مهاجرت تحصیلی

به انگلیسی فکر کنید

اغلب زمانی که ما انگلیسی زبان مادری نیستیم، یک عبارت را در زبان مادری خود مشاهده، جذب یا پردازش می کنیم، سپس آن را به انگلیسی ترجمه می کنیم. خود و آمادگی کلامی اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن خود را با تفکر به زبان انگلیسی - از جمله واژگان جدید و چالش برانگیز، اصطلاحات و خلاصه ها به چالش بکشید. سعی کنید هنگام پردازش دنیای اطراف خود، انگلیسی را زبان پیش فرض خود قرار دهید، زیرا این تاکتیک استفاده و درک انگلیسی شما را تسریع می کند.
شما می دانید که وقتی بتوانید شب ها به زبان انگلیسی و نه به زبان مادری خود خواب ببینید، واقعاً به جایی می رسید. برای بسیاری، این نشانه یک جهش بزرگ در غوطه وری واقعی انگلیسی است و شما باید به عملکرد کلامی GRE بهینه منجر شوید.

Image

متن و ایمیل به زبان انگلیسی

خوب، این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد - احتمالاً فکر می کنید: چگونه این واژگان جدید را تقویت می کند؟ خوب، وقتی میتوانید به زبان انگلیسی پیامک و ایمیل ارسال کنید، این زبان را در ارتباطات روزمره خود قرار میدهید. همچنین یافتن دوستی که در حال مطالعه برای اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن است و هدف قرار دادن پیامک یا برقراری ارتباط فقط به زبان انگلیسی بین شما دو نفر می تواند کمک کند. 

اشتباهات کلامی را تجزیه و تحلیل کنید

در حالی که اکثر خواندن، شنیدن و نوشتن انگلیسی که در آماده سازی GRE با آن مواجه می شوید «صحیح» است، بسیار ارزشمند است که خود را در معرض اشتباهات املایی و گرامری قرار دهید. اینجاست که دسترسی به تمرین‌های کلامی GRE و همچنین آزمون‌ های تشخیصی بسیار ارزشمند است، زیرا مطالعه، تجزیه و ارزیابی پاسخ‌های نادرست می‌تواند به اطلاع رسانی فرآیند شما کمک کند. تجزیه و تحلیل اینکه چرا یک مثال دستوری خاص اشتباه است، به شما کمک می کند تا زمانی که نوبت به روز آزمون می رسد، آنها را تشخیص دهید.

قسمت های خواندن را ترسیم کنید

شما می خواهید از "خواندن فعال" در اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن استفاده کنید، نه منفعل. به هر حال، خواندن در این امتحان، خواندن اوقات فراغت استیون کینگ نیست. درست مانند زمانی که در حین حل یک معادله ریاضی یادداشت برداری می کنید، هنگام خواندن متن های متراکم می خواهید یادداشت برداری کنید. این «معابر نقشه برداری» نامیده می شود که اساساً تمام ایده های اصلی، جزئیات مهم و لحن/نظر بیان شده توسط نویسنده را یادداشت می کند. این به شما کمک می کند تا موضوعات آکادمیک را بدون مشکل مرور کنید و به سوالات درک مطلب سریعتر پاسخ دهید. بورسیه تحصیلی

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

ریشه کلمات آشنا شوید

زبان انگلیسی اساساً از لاتین و یونانی می آید، بنابراین آشنایی با ریشه کلمات به شما کمک می کند تا زمانی که با کلماتی روبرو می شوید که از آنها مطمئن نیستید حدس بزنید. این در درجه اول مستلزم حفظ پیشوندها و پسوندها است که برای کلمات طولانی تر، پیچیده تر و ناآشناتر مفید است.
در پایان، قرار گرفتن در معرض زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید، بنابراین باید به خواندن، گوش دادن، نوشتن و غوطه ور شدن در زبان ادامه دهید تا انتظار نمره کلامی GRE بهتری داشته باشید. مطمئن شوید که زمان آماده سازی کافی را اختصاص دهید، زیرا بسیاری از این کارها مستلزم بازبینی مکرر کلمات و قواعد دستور زبان است. انگلیسی مانند یک ماهیچه است، هر چه بیشتر آن را خم کنید، قوی تر می شود.

مطلب قبلی رایتینگ GRE + راه تقویت آن
مطلب بعدی اسپیکینگ act  + راه تقویت آن
212 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته