فریبا رنجبر

مراحل ثبت نام دولینگو

نام آزمون انگلیسی Duolingo و مراحل ثبت نام دولینگو یک روش بدون دردسر است. برای ثبت نام در آزمون، باید بر روی "شرکت در آزمون" کلیک کنید و تمام اطلاعات لازم را پر کنید. ارائه گذرنامه یا کارت شناسایی دولتی برای شرکت در آزمون دولینگو الزامی است. برخی از ملزومات مورد نیاز در اینجا یک رایانه با عملکرد مناسب با دوربین، میکروفون، بلندگو و اتصال به اینترنت قوی است. با این موارد برای  مراحل ثبت نام دولینگو آماده هستید!

Image

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

انجام مراحل ثبت نام دولینگو  مستلزم مستندات مناسب است. با این حال، اسناد لازم اغلب از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. 

هزینه آزمون انگلیسی Duolingo چقدر است؟

داوطلبانی که مایل به حضور در آزمون انگلیسی Duolingo و مراحل ثبت نام دولینگو هستند می توانند با پرداخت 49 دلار (3678 INR *) آزمون را از حساب Duolingo خریداری کنند. اپلای

Image

چگونه می توان از تایید نتایج اطمینان حاصل کرد؟

تست انگلیسی Duolingo با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پزشکی قانونی داده برای شفافیت کامل طراحی شده است. برای اطمینان از تایید شدن نتایج آزمون، باید چهار نکته اصلی را در نظر داشته باشید. آن ها هستند:

همیشه به جز هنگام تایپ کردن، مراقب صفحه نمایش باشید
در تمام مراحل ثبت نام دولینگو کلیه کارهای در حال اجرا دیگر را برای اطمینان از امنیت مناسب پایان دهید
سعی کنید از فضای بدون وقفه در طول امتحان اطمینان حاصل کنید
به طور طبیعی پاسخ دهید و بدون توضیح غیر ضروری به موضوع بچسبید

بخش ریدینگ – هر دو آزمون دارای بخش ریدینگ هستند. برای آزمون انگلیسی Duolingo، داوطلب باید جملات را بخواند و کلمات از دست رفته را پر کند. در مورد آیلتس، داوطلبان باید متون طولانی را بخوانند.
بخش Speaking – در آخر اما نه کم اهمیت، Duolingo از نامزدها می خواهد که بین دو موضوع یکی را انتخاب کنند و در قسمت سخنرانی در مورد آنها صحبت کنند. در حالی که آیلتس انجام سه وظیفه را می طلبد، یعنی (1) پاسخ به سؤالات، (2) صحبت در مورد یک موضوع و (3) یک به یک بحث در مورد تفکر انتقادی.
امروزه هر دو آزمون Duolingo English Test و IELTS امتحانات محبوبی هستند. با این حال، به دلیل همه گیری، به نظر می رسد Duolingo در زمان های اخیر به یک ستاره در حال ظهور تبدیل شده است. تحقیقات نشان داده است که آزمون انگلیسی Duolingo پیچیدگی بسیار کمتری دارد و تنظیمات آنلاین آن آن را به انتخاب اول بین چندین داوطلب تبدیل می کند.

چگونه هزینه آزمون Duolingo و مراحل ثبت نام دولینگو را پرداخت کنیم؟

آزمون انگلیسی Duolingo را می توان به صورت آنلاین خریداری و پرداخت کرد. برخی از گزینه های پرداخت قابل قبول عبارتند از کارت های اعتباری، پی پال و غیره.

آیا Duolingo در کانادا پذیرفته می شود؟

امروزه تمام دنیا در چنگال همه گیری ویروس کرونا (COVID-19) افتاده است. در میان این وضعیت همه گیر، آموزش یکی از زمینه های برجسته است که با شکست مواجه شده است. به دلیل تعطیلی گسترده در سراسر کشور، چندین مرکز آزمون آیلتس و تافل غیرفعال شده اند که منجر به تعویق و لغو امتحانات شده است. به دلیل این وضعیت، آرزوهای صدها دانشجو به بن بست رسید.
با این حال، تحت چنین فشاری، یکی از سکوهایی که به کمک آمد Duolingo بود. آزمون آنلاین انگلیسی آن حس جدیدی از امید را به وجود آورد و محبوبیت زیادی به دست آورد. یکی از کشورهای پیشرو در زمینه مهاجرت دانشجویی، کانادا، آزمون انگلیسی Duolingo را پذیرفته است. اکنون حدود 150 موسسه در کانادا آن را می پذیرند. در اینجا لیستی برای کسانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در آینده در کانادا هستند آورده شده است. مهاجرت تحصیلی
برای مقطع کارشناسی:

  • دانشگاه سنت مری
  • دانشگاه کوئست
  • مدرسه فیلم ونکوور
  • دانشگاه پادشاه

برای فارغ التحصیلان:

  • دانشگاه سنت مری
  • موسسه زبان شناسی کانادا
  • دانشگاه شهر سیاتل
  • دانشگاه لثبریج
  • دانشگاه شریدان
  • دانشگاه رویال رودز
  • دانشگاه ویندزور

Image

چند بار می توانم در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنم؟

آزمون انگلیسی Duolingo و مراحل ثبت نام دولینگو  طیف وسیعی از امکانات را به همراه دارد. یکی از مزایای مهم این است که می توانید بارها برای امتحان درخواست دهید. این تست برای افراد بسیار دوستانه است تا پیشرفت خود را بدون محدودیت ارزیابی کنند. با این حال، لازم است به یاد داشته باشید که این آزمایش فقط دو بار در عرض 30 روز انجام می شود. نه فقط این، نتایج آزمایش را می توان در عرض دو روز دریافت کرد که برای دو سال اعتبار دارد.

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

زمان مناسب برای ثبت نام در آزمون انگلیسی Duolingo و انجام مراحل ثبت نام دولینگو چه زمانی است؟

زمان مناسب برای ثبت نام در Duolingo درست قبل از شرکت در آزمون است. پس از آمادگی کامل و آماده شدن برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo، یک حساب کاربری در وب سایت آزمون انگلیسی ایجاد کنید. همچنین می توانید ورود Duolingo را از طریق حساب Google خود انتخاب کنید. با این حال، هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه، یا گواهینامه رانندگی، یا کارت شناسایی صادر شده توسط دولت را در دسترس داشته باشید.
شما می توانید قبل از شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo ثبت نام کنید. آزمون انگلیسی Duolingo مقرون به صرفه است و تنها با 49 دلار در دسترس است. شرکت کنندگان در آزمون می توانند به راحتی ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کنند زیرا هیچ مهلت یا برنامه مشخصی برای آزمون وجود ندارد. در صورت ارسال نمرات به دانشگاه ها، ثبت نام باید حداقل 2 ماه قبل از مهلت انجام شود. بورسیه تحصیلی

یک داوطلب چند بار می تواند برای آزمون انگلیسی Duolingo ثبت نام کند؟

هیچ محدودیتی برای تعداد دفعاتی که داوطلب می تواند در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کند وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که داوطلب می تواند در مدت 30 روز دو بار در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کند.
 

مطلب قبلی اسپیکینگ تافل + راه تقویت آن
مطلب بعدی مدارک لازم برای آزمون تافل
153 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته