فریبا رنجبر

مدارک لازم برای آزمون تافل

دارک لازم برای آزمون تافل و شرایط شناسایی (ID) برای آزمون تافل iBT

Image

نامی که هنگام ثبت نام استفاده می کنید

هنگامی که حساب ETS خود را ایجاد می کنید و برای آزمون خود ثبت نام می کنید، مهم است. شما باید مطمئن شوید نامی که استفاده می کنید دقیقاً با نام اطلاعات شناسایی (ID) که می خواهید در روز آزمون استفاده کنید مطابقت دارد. اگر این اطلاعات مطابقت نداشته باشد، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید و هزینه آزمون شما مسترد نخواهد شد. اگر نگران وجود اختلاف هستید، قبل از ثبت نام با خدمات تافل تماس بگیرید. اگر نام شما پس از ثبت نام تغییر کند، خدمات تافل نیز می تواند شما را کمک کند. اپلای

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

در مدارک لازم برای آزمون تافل چگونه نام خود را وارد کنید

نام و نام خانوادگی که هنگام ثبت نام استفاده می کنید - و املای آن نام - باید دقیقاً (به استثنای لهجه) با نام چاپ شده در شناسه ای که در روز آزمون ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.
نام کامل (به استثنای لهجه) خود را وارد کنید. با نام مستعار یا فقط با حرف اول به عنوان نام کوچک خود ثبت نام نکنید.
نام خانوادگی (خانوادگی/نام خانوادگی) خود را ارائه دهید. اگر نام یا نام خانوادگی دو قسمتی دارید، نام خانوادگی کامل خود را همانطور که در شناسه (به استثنای لهجه ها) در روز آزمون ارائه می دهید، وارد کنید. به عنوان مثال، نام خانوادگی Fernandez de Córdova به عنوان Fernandez de Cordova وارد می شود.
شما این گزینه را دارید که حرف اول وسط خود را اضافه کنید، اما این یک الزام نیست.
اگر از طریق تلفن ثبت نام می کنید، مطمئن شوید که با نام و نام خانوادگی خود همانطور که در شناسه شما آمده است (به استثنای لهجه) ثبت نام کرده اید.

از قبل حساب کاربری دارید؟

اگر قبلاً یک حساب ETS دارید، تأیید کنید که نام روی شناسه شما همچنان با نامی که در حساب شما ظاهر می‌شود (به استثنای لهجه‌ها) مطابقت دارد. اگر این کار را نکردند، با خدمات تافل تماس بگیرید.

الزامات شناسه شما
در مدارک لازم برای آزمون تافل، الزامات شناسه شما به مکانی که قصد شرکت در آزمون را دارید و شهروندی شما بستگی دارد، مگر اینکه در خانه آزمایش دهید. اگر در خانه آزمایش می کنید، باید شناسه معتبر صادر شده توسط دولت ارائه دهید.

الزامات شناسه عمومی را در زیر مرور کنید، سپس کشور/مکانی را که می‌خواهید در آن آزمایش کنید را انتخاب کنید تا الزامات شناسایی خاص را ببینید. مهاجرت تحصیلی

Image

الزامات عمومی سند شناسایی

به استثنای چند مورد، مدارک شناسایی باید تمام شرایط زیر را داشته باشند. هر مدرک شناسایی باید:

سند اصلی باشد اسناد فتوکپی قابل قبول نیستند و مدارک را نمی توان روی تلفن همراه یا هر وسیله الکترونیکی دیگری ارائه کرد
شناسه فیزیکی باشد. شناسه الکترونیکی صادر شده برای تلفن همراه یا هر وسیله الکترونیکی دیگری قابل قبول نیست
مدارک لازم برای آزمون تافل شامل کارت شناسایی ملی/ایالتی/استانی صادر شده توسط دولت باشد که توسط کشوری که شهروند یا مقیم آن هستید صادر و به رسمیت شناخته شده باشد.
معتبر باشد؛ مدارک منقضی شده قابل قبول نیست
نام کامل و تاریخ تولد خود را دقیقاً مطابق با نام و تاریخ تولدی که برای ثبت نام استفاده کرده‌اید، وارد کنید، به استثنای لهجه‌ها یا علائم تشریحی
شامل یک عکس جدید و قابل تشخیص است
امضای خود را درج کنید (نام روی شناسه و نام امضا باید مطابقت داشته باشد)

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

شرکت کنندگان در آزمون 15 سال یا کمتر

اگر در هنگام شرکت در آزمون 15 سال یا کمتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک والدین یا سایر بزرگسالان مجاز 18 سال یا بالاتر همراه شما باشند که ملزم به تکمیل و امضای فرم آزادسازی در مرکز آزمون هستند.

هم شما و هم والدین یا شخص مجاز باید کارت شناسایی معتبر و قابل قبول ارائه دهید، در غیر این صورت نمی توانید در آزمون شرکت کنید. اگر نمی توانید الزامات شناسه را برآورده کنید، قبل از ثبت نام برای آزمون با دفتر یکپارچگی تست (OTI) تماس بگیرید.

مدارک شناسایی غیرقابل قبول

مدارک زیر تحت هیچ شرایطی به عنوان شناسه اصلی یا تکمیلی قابل قبول نیستند:
گواهینامه رانندگی بین المللی
گواهینامه رانندگی سیار
پیش نویس کارت طبقه بندی
شناسه دانشجویی بین المللی
کارت اعتباری / بدهی از هر نوع
نامه یا سند تنظیم شده توسط دفتر اسناد رسمی
شناسنامه
کارت امنیت اجتماعی
کارت شناسایی کارمند
هر گونه کارت شناسایی موقت
کارت شناسایی دیپلماتیک، کنسولگری یا سفارت
اگر مدرک شناسایی شما با حروف انگلیسی زبان نوشته نشده باشد و سرپرست مرکز آزمون نتواند آن را بخواند، ممکن است نتوانید در آزمون شرکت کنید و هزینه آزمون شما مسترد نخواهد شد. بورسیه تحصیلی
مدارک شناسایی تکمیلی
ممکن است مجبور شوید یک مدرک شناسایی تکمیلی ارائه دهید.
اگر نمی‌توانید شناسه تکمیلی قابل قبول (به پایین مراجعه کنید) که شامل امضای شما می‌شود، ارائه کنید، می‌توانید دو شناسنامه صادر شده توسط دولت را همراه با عکس ارائه کنید، به شرطی که به همان نامی باشند که هنگام ثبت نام استفاده کرده‌اید.

شناسه تکمیلی قابل قبول

مدارک شناسایی زیر به طور کلی به عنوان شناسه تکمیلی قابل قبول هستند:

کارت شناسایی صادر شده توسط دولت (شامل، اما نه محدود به، موارد ذکر شده در اسناد شناسایی اولیه قابل قبول)
کارت دانشجویی
تایید نامه هویت از موسسه آموزشی شما. این نامه باید روی سربرگ اصلی مؤسسه آموزشی که در آن حضور دارید تایپ یا چاپ شود و علاوه بر رعایت تمام الزامات مدرک شناسایی، باید تاریخ تولد و تاریخ صدور شما را نیز شامل شود. علاوه بر این، امضای یک مسئول مدرسه و مهر مدرسه باید وجود داشته باشد و هر دو باید عکس شما را مطابق تصویر زیر همپوشانی داشته باشند. چنین نامه هایی فقط 1 سال از تاریخ صدور معتبر هستند.

مطلب قبلی مراحل ثبت نام دولینگو
مطلب بعدی نمونه سوالات آیلتس
514 رتبه بندی این مطلب:
3.3
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته