فریبا رنجبر

مراحل ثبت نام act

مراحل ثبت نام act هم می تواند به صورت آنلاین یا از طریق پست انجام شود. ثبت نام آنلاین در آزمون ACT آسانتر و سریعتر است و تنها چند دقیقه طول می کشد. گفته می شود، در برخی شرایط ممکن است دانش آموزان از طریق پست ثبت نام کنند. به عنوان مثال می توان به سن زیر 13 سال یا عدم توانایی پرداخت با کارت اعتباری اشاره کرد. افرادی که نیاز به استفاده از مسیر پستی دارند باید یک بسته ثبت نام از ACT Inc درخواست کنند. پس از رسیدن آن، اطلاعات مورد نیاز را پر کنید، پرداخت خود را انجام دهید و آن را به ACT Inc برگردانید. اپلای

Image

نحوه ثبت نام و مراحل ثبت نام act در 9 مرحله آسان

با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر، می توانید به صورت آنلاین برای ACT ثبت نام کنید و برای روز آزمون آماده شوید. اما ابتدا، در اینجا یک مرور سریع از هزینه هایی که می توانید به انجام مراحل ثبت نام act  بپردازید، آورده شده است.

1. قدم اول در مراحل ثبت نام act این است که یک حساب کاربری در ACT.org ایجاد کنید

قبل از ثبت نام برای ACT، باید یک حساب MyACT ایجاد کنید. دانش آموزانی که یک حساب کاربری جدید باز می کنند و قبلاً در آزمون ثبت نام نکرده اند باید نام کامل، تاریخ تولد، ایمیل، کشور و شماره تلفن خود را ارائه دهند. آنها همچنین باید با شرایط و ضوابط موافقت کنند. مهاجرت تحصیلی

پس از ایجاد حساب کاربری، باید اطلاعات خود را از طریق ایمیل یا پیام متنی تأیید کنید.

2. از داشبورد ACT خود دیدن کنید و روی "ثبت نام برای ACT" کلیک کنید

پس از ایجاد یک حساب کاربری MyACT، می توانید روند ثبت نام در ACT را آغاز کنید. دانش آموزان برای یافتن لینک ثبت نام باید به صفحه داشبورد ACT مراجعه کنند.

از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که آیا در ایالات متحده آزمایش می‌کنید یا خارج از آن و مشخص کنید که آیا در طول امتحان برای یک معلولیت مستند به امکاناتی نیاز دارید یا خیر. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید ACT را با جزء اختیاری Writing یا بدون آن انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

3. مرکز آزمون و تاریخ آزمون خود را انتخاب کنید

پس از مشخص کردن نوع امتحانی که می‌خواهید شرکت کنید (به عنوان مثال، با یا بدون بخش Writing)، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید مرکز آزمون و تاریخ آزمون خود را انتخاب کنید. کد پستی خود را وارد کنید تا نزدیکترین مراکز تست را پیدا کنید.
می توانید نماها را تغییر دهید تا از بین تاریخ های موجود یا سایت های موجود انتخاب کنید.

Image

4. انتخاب های خود را مرور کنید

در این مرحله از مراحل ثبت نام act  پس از تأیید مکان و تاریخ آزمایش، انتخاب های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست به نظر می رسد. اگر هزینه ACT را از جیب خود پرداخت می کنید، این زمانی است که می توانید از کارت اعتباری یا نقدی برای پرداخت هزینه امتحان استفاده کنید. برای فراگیرانی که معافیت، کوپن یا کد تبلیغاتی ACT برای آنها صادر شده است، می توانند شماره تاییدیه را در این مرحله وارد کنند.

5. خدمات و مواد تمرینی را اضافه کنید (اختیاری)

آزمون ACT Inc. انواع مواد تمرینی، خدمات آموزشی و دوره‌های آمادگی ACT را ارائه می‌دهد. دانش آموزان همچنین می توانند به دوره های آنلاین زنده و راهنمای آمادگی دسترسی داشته باشند. شما می توانید هر یک از این خدمات یا محصولات را به عنوان موارد اضافی در صفحه بعد از پرداخت اضافه کنید.
علاوه بر این، در این صفحه می توانید یک نسخه آزمایشی (TIR) را با قیمت 30 دلار خریداری کنید. این یک کپی از پاسخ های شما را در اختیار شما قرار می دهد. یک کپی دیجیتال به همراه نمرات ACT خود دریافت خواهید کرد.

6. شناسه عکس و اطلاعات شخصی اضافی خود را اضافه کنید

در صفحه بعد و در این قسمت مراحل ثبت نام act 
 باید اطلاعات اضافی، از جمله شناسه عکسی که برای تایید هویت شما در روز آزمون استفاده می شود، ارائه دهید. همچنین باید داده های دیگری از جمله دروس گذرانده شده و نمرات دریافتی را وارد کنید
در این مرحله، آزمون‌دهندگان می‌توانند خدمات فرصت‌های آموزشی (EOS) شرکت ACT را انتخاب کنند، برنامه‌ای رایگان برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند اطلاعات و امتیازاتشان به کالج‌ها و آژانس‌های بورسیه معتبر ارسال شود. بورسیه تحصیلی

7. انتخاب های کالج و اولویت های امتیازی خود را مشخص کنید (اختیاری)

در مرحله بعد، شما این امکان را دارید که کالج های آینده خود را فهرست کنید تا نمرات ACT شما مستقیماً به این مدارس ارسال شود. ACT Inc. به شما اجازه می دهد تا نمرات ACT را به صورت رایگان به چهار مدرسه ارسال کنید.
بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرند این کار را با مدارسی که می دانند می خواهند در آن شرکت کنند انجام دهند تا بتوانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. دانش‌آموزانی که برای مدارس بسیار رقابتی اقدام می‌کنند، ممکن است ترجیح دهند از این مرحله صرف نظر کنند تا بتوانند قبل از ارسال گزارش‌های امتیازی به کالج‌های آینده، مطمئن شوند که نمره آنها به اندازه کافی قوی است.

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

8. اطلاعات والدین یا قیم خود را وارد کنید (اختیاری)

می توانید اطلاعات تماس والدین یا سرپرستان خود را وارد کنید تا آنها بتوانند نمرات آزمون شما را نیز ببینند. شما نیازی به تکمیل این مرحله ندارید و در صورت تمایل می توانید گزارش های امتیاز ACT خود را خصوصی نگه دارید.

9. پرداخت را ارسال کنید و مراحل ثبت نام act  خود را تأیید کنید

در صفحه ثبت نام نهایی، فرآیند پرداخت را تکمیل می‌کنید، از جمله موارد اضافی یا افزودنی که در صفحات قبلی انتخاب کرده‌اید. قبل از پذیرش شرایط و ضوابط تعیین شده توسط ACT Inc. را به دقت بررسی کنید.

مطلب قبلی کاربرد آزمون آیلتس
مطلب بعدی مدارک لازم برای آزمون دولینگو
207 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته