فریبا رنجبر

مدارک لازم برای آزمون دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo یک آزمون مهارت زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس است. این توسط پلت فرم محبوب یادگیری زبان Duolingo انجام می شود که گواهی نمره مهارت را اعطا می کند. این یک آزمون آنلاین مبتنی بر رایانه است که دانش‌آموزان می‌توانند از هر نقطه‌ای از جهان روی رایانه خود شرکت کنند. گواهی مهارت در سطح جهانی توسط دانشگاه های برتر انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا و آلمان به رسمیت شناخته شده است. هیچ معیار رسمی واجد شرایط بودن آزمون دولینگو وجود ندارد و تعداد تلاش ها نیز نامحدود است. با این حال، به جای واجد شرایط بودن برای کنکور Duolingo، قوانین و پیش نیازهای مهمی وجود دارد. مدارک لازم برای آزمون دولینگو در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد.

Image

این آزمون به دو بخش تقسیم می شود - بخش تطبیقی و مصاحبه ویدیویی. بخش تطبیقی دارای وظایف Writing، Reading، Speaking و Listening است و مصاحبه ویدیویی یک مصاحبه باز است.
در مقایسه با سایر آزمون های مهارت زبان انگلیسی، سریع، راحت و مقرون به صرفه است. می توان آزمون را در یک ساعت کامل کرد و داوطلبان می توانند در عرض 2 روز (48 ساعت) نتایج خود را دریافت کنند. آنها می توانند آن را با هر تعداد مؤسسه ای که بخواهند به اشتراک بگذارند. از آنجایی که تست Duolingo را می توان به صورت آنلاین انجام داد، و انعطاف پذیری را ارائه می دهد، تقاضا برای آن در طول همه گیری COVID-19 افزایش یافته است. اپلای

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

مهمترین مدارک برای آزمون دولینگو

از جمله مدارک لازم برای آزمون دولینگو میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
- پاسپورت و شناسنامه
- اتاق. یا کلاسی ساکت و آرام
- ۶۰ دقیقه زمان جهت برگزاری آزمون
- داشتن اینترنت پرسرعت و قوی که در طول برگزاری آزمون قطع و وصل نشود
- کامپیوتر‌ و سیستم مناسب
- از جمله مدارک لازم برای آزمون دولینگو  استفاده از افزونه­‌های Plug-in یا Add-on (مانند Grammarly) بر روی مرورگر مجاز نیست
انجام مراحل ثبت نام دولینگو  مستلزم مستندات مناسب است. با این حال، اسناد لازم اغلب از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.
- مرورگر مورد نظر شما باید کروم یا اپرا باشد.

Image

معیارهای واجد شرایط بودن آزمون Duolingo

معیارهای تحصیلی

آزمون انگلیسی Duolingo برای صلاحیت نیازی به ریز نمرات تحصیلی یا گواهینامه ندارد. هر کسی که مایل به ارزیابی مهارت زبان انگلیسی خود باشد می تواند از هر نقطه ای از جهان در این آزمون شرکت کند.

معیارهای سنی

آزمون انگلیسی Duolingo محدودیت سنی ندارد. این برای همه افرادی که نیاز به آزمون مهارت زبان انگلیسی دارند آزاد است. با این حال، متقاضیان زیر 13 سال نیاز به رضایت والدین دارند. سرپرست قانونی یا والدین باید رضایت خود را از طریق فرم آنلاین در هنگام ثبت نام ارائه دهند. مهاجرت تحصیلی

هر تعداد تلاش

این آزمایش در تمام طول سال انجام می شود، اما می توان آن را تنها دو بار در 30 روز انجام داد. دانش آموزان می توانند آزمون ها را تا رسیدن به نمره مورد نظر تکرار کنند. دانشگاه های برتر دارای امتیاز بالاتری هستند و دانشجویان برای کسب نمره مورد نظر مجددا امتحان می کنند. اما دانش آموزان تنها پس از اعلام نتیجه آزمون قبلی می توانند در آزمون جدید ثبت نام کنند. اگر برای یک آزمون خاص گواهی دریافت نکردید به این معنی است که آزمون بدون تلاش در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

صلاحیت دانشگاهی

صلاحیت علمی متقاضی برای حضور در آزمون Duolingo لازم نیست. دانش آموزان پایه های ششم، هشتم و نهم نیز می توانند برای آن اقدام کنند. این برای دانش آموزانی در تمام سطوح و استانداردهایی است که به دنبال پذیرش در موسسات دانشگاهی در کشورهای انگلیسی زبان هستند.
مدارک: متقاضیانی که برای آزمون Duolingo ثبت نام می کنند، نیاز به مدرک عکس شناسه ملی معتبر دارند. این می تواند پاسپورت معتبر، گواهینامه رانندگی، شناسه دولتی یا مدرک شناسایی نظامی باشد. از آنجایی که متقاضیان با استفاده از رایانه یا لپ تاپ خود در آزمون شرکت می کنند، باید اتصال به اینترنت سریع، مرورگر پشتیبانی شده، دوربین جلو و میکروفون داشته باشند.

Image

چند بار می توانم در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنم؟

آزمون انگلیسی Duolingo و مراحل ثبت نام دولینگو  طیف وسیعی از امکانات را به همراه دارد. یکی از مزایای مهم این است که می توانید بارها برای امتحان درخواست دهید. این تست برای افراد بسیار دوستانه است تا پیشرفت خود را بدون محدودیت ارزیابی کنند. با این حال، لازم است به یاد داشته باشید که این آزمایش فقط دو بار در عرض 30 روز انجام می شود. نه فقط این، نتایج آزمایش را می توان در عرض دو روز دریافت کرد که برای دو سال اعتبار دارد. بورسیه تحصیلی

زمان مناسب برای ثبت نام در آزمون انگلیسی Duolingo و انجام مراحل ثبت نام دولینگو چه زمانی است؟

زمان مناسب برای ثبت نام در Duolingo درست قبل از شرکت در آزمون است. پس از آمادگی کامل و آماده شدن برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo، یک حساب کاربری در وب سایت آزمون انگلیسی ایجاد کنید. همچنین می توانید ورود Duolingo را از طریق حساب Google خود انتخاب کنید. با این حال، هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه، یا گواهینامه رانندگی، یا کارت شناسایی صادر شده توسط دولت را در دسترس داشته باشید.
شما می توانید قبل از شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo ثبت نام کنید. آزمون انگلیسی Duolingo مقرون به صرفه است و تنها با 49 دلار در دسترس است. شرکت کنندگان در آزمون می توانند به راحتی ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کنند زیرا هیچ مهلت یا برنامه مشخصی برای آزمون وجود ندارد. در صورت ارسال نمرات به دانشگاه ها، ثبت نام باید حداقل 2 ماه قبل از مهلت انجام شود.

مطلب قبلی مراحل ثبت نام act
مطلب بعدی مراحل ثبت نام آیلتس
771 رتبه بندی این مطلب:
1.0
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته