دانشگاه سونگ کیون کوان

ادامه تحصیل در خارج از کشور می تواند برای دانشجویان لذتبخش و ثمر بخش باشد، چراکه سطح تمامی دانشگاه های خارج از کشور بالا است. بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. به علاوه درس خواندن در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا می تواند این امکان را به وجود آورد، که شما نسبت به دوستان خود سطح علمی بالاتری داشته باشید. تسلط بر روی زبان انگلیسی، پیدا کردن موقعیت های شغلی خوب و امکان اقامت دائم در آن کشور می تواند به شما کمک کند، که آینده ای زیبا برای خود بسازید. شما می توانید اگر قصد دارید، تحصیلات عالیه در خارج از کشور داشته باشید، با صرف هزینه هایی چون شهریه دانشگاه، هزینه اجاره خوابگاه و هزینه خرید کتب دانشگاهی می توانید در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهید. بنابراین ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با اپلای یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان تحت عنوان دانشگاه سونگ کیون کوان(Sungkynukwan University(SKKU)) آشنا کنیم.

دانشگاه سونگ کیون کوان


دانشگاه سونگ کیون کوانگ کجاست؟

این دانشگاه در کشور کره جنوبی واقع شده است. دانشگاه سونگ کیون کوانگ از دانشگاه هایی است که توانسته است، در مقایسه با سایر دانشگاه های آسیایی رتبه 100 را در سال 2020 از مجموعه QS دریافت کند.
 

دانشگاه سونگ کیون کوانگ کجاست؟


اخذ پذیرش از دانشگاه سونگ کیون کوان

بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. دانشگاه سونگ کیون کوان، در تلاش است که با برقراری شرایط یکسان بین دانشجویان بومی و دانشجویان بین المللی به ارتقا سطح علمی تمامی دانشجویان کمک کند. این دانشگاه سعی دارد، که با استخدام بهترین اساتید دانشگاهی و استفاده از به روزترین علم دنیا، سطح علمی دانشجویان خود را تا حد بسیار بالایی اعتلا ببخشد. از این رو شما می توانید در تمامی مقاطع از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل بدهید. اگر به عنوان یک دانشجوی ایرانی قصد دارید، از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت نمایید، بهتر است که، تمامی مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدن در این دانشگاه را، آماده کنید. برای آگاهی یافتن از اخذ پذیرش در این دانشگاه می توانید با مراجعه به سایت از شرایط پذیرفته شدن در این دانشگاه آگاهی پیدا کنید.

مطلب یشنهادی: مهاجرت تحصیلی

اخذ پذیرش از دانشگاه سونگ کیون کوان در مقطع کارشناسی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند، که در مقطع کارشناسی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند، بنابراین آن ها می توانند با ارائه این مدارک به دانشگاه نسبت به اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی اقدام نمایند.

  • دیپلم
  • انگیزه نامه
  • بیانیه شخصی
  • نمرات آزمون زبان
  • تکمیل فرم اپلیکیشن
  • کپی پاسپورت خود و پدر ومادر
  • مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات سال های قبل

در این کشور به طور میانگین 70 درصد افرادی که در سنین 24 تا 35 سالگی قرار دارند، از تحصیلات عالیه برخوردار هستند. بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در رشته هایی چون پزشکی، مهندسی، هنری و علوم اجتماعی در تلاش هستند، که از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت نمایند. برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه توهوکو با مشاورین ما در ارتباط باشد.

اخذ پذیرش از دانشگاه سونگ کیون کوان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

بسیاری از دانشجویان ایرانی علاقه مند هستند، که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل بدهند. بنابراین آن ها می توانند برای اخذ پذیرش در این مقاطع این مدارک را به دانشگاه ارائه کنند.

  • تکمیل فرم اپلیکیشن
  • کپی پاسپورت خود و والدین
  • مدرک کارشناسی و ریز نمرات
  • بیانیه شخصی
  • نمرات زبان
  • انگیزه نامه
  • معرفی نامه از اساتید
  • رزومه تحصیلی مرتبط  
  • ارائه مدرک کارشناسی برای پذیرش در کارشناسی ارشد
  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرش در دکترا

یکی از مزایای بزرگ ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه این است که، دانشجویان می توانند با مسلط شدن بر روی زبان انگلیسی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. دانشجویان دوره کارشناسی ارشد می توانند به مدت 1 تا 3 سال در این مقطع ادامه تحصیل بدهند. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می تواند این امکان را به شما بدهد که، شما برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا و بالاتر در یکی از دانشگاه های کره جنوبی و یا سایر کشورهای آسیایی و اروپایی اقدام نمایید. همچنین اخد مدرککارشناسی ارشد و دکترا با بهترین معدل از دانشگاه های کره جنوبی این امکان را به شما می دهد که در بهترین موقعیت های شغلی قرار بگیرید. اخذ پذیرش در مقطع دکترا می تواند این امکان را برای دانشجویان به وجود بیاورد که، آن ها بتوانند از بورسیه تحصیلی  که این دانشگاه در اختیار آن ها قرار می دهد، استفاده نمایند. شما می توانید به مدت 3 سال در مقطع دکترا در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید.

بورسیه از دانشگاه سونگ کیون کوان

بسیاری از دانشجویان مستعد و کوشا در تلاش هستند که در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. بورسیه شدن از دانشگاه های خارجی می تواند برای بسیاری از دانشجویان ایرانی آرزو باشد، چراکه درس خواندن و ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا هزینه بر است، و درس خواندن در خارج از کشور، هزینه های زیادی را بر دوش دانشجویان می گذارد. بنابراین اگر قصد دارید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، بهتر است که سطح علمی خود را تا حد زیادی بالا ببرید و سعی کنید که مقالات مرتبط با رشته تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه بدهید. چراکه این دانشگاه به دانشجویانی که مقالات علمی به دانشگاه ارائه می کنند، هزینه های کمک تحصیلی اعطا می کند. این دانشگاه 780 بورس تحصیلی به دانشجویان بین المللی خود ارائه می دهد، که 146 کشور جهان تمایل دارند، که در مقاطع بالاتری چون مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برنامه های تحقیقاتی ارائه کند. بورسیه هایی که به دانشجویان اعطا می شود، شامل شهریه دانشگاه، کمک هزینه ماهیانه، آموزش زبان کره ای، بیمه پزشکی و بلیط است که شما می توانید با استفاده از این کمک هزینه ها، هزینه های مربوط به تحصیل خود را تا حد زیادی کاهش بدهید. برخی از دانشجویان با  داشتن شرایط ویژه می توانند از شرایط بورسیه شدن در این دانشگاه استفاده نمایند. بورسیه تبادل دانشجو یکی از مهمترین بورسیه هایی است که به دانشجویان تعلق می گیرد. مدت زمان استفاده از این بورسیه 4 تا 10 ماه است، که مبلغی در حدود 500 هزار وون ماهیانه برای هزینه های زندگی در این کشور در نظر گرفته شده است. این دانشگاه مبلغ 200 هزار وون کمک هزینه تسویه حساب به دانشجویانی که از این نوع بورسیه استفاده می کنند، می دهد. کشور کره جنوبی بورسیه های دیگری نیز به دانشجویان بین المللی اعطا می کند که، می توان به بورسیه عمومی این کشور و بورسیه  برای دانشجویانی که دارای سرمایه های شخصی هستند، اشاره کرد. استفاده از بورسیه عمومی کشور کره جنوبی، 240 هزاز وون کمک هزینه پروژه های تحقیقاتی و تخصیص 20 هزار وون بیمه ماهیانه به دانشجویان  است.

سایت دانشگاه سونگ کیون کوان

شما برای ثبت نام و اخذ پذیرش از این دانشگاه باید، با آدرس سایت این دانشگاه آشنا باشید. بنابراین شما با مراجعه به سایت توانید با مراجعه به سایت  skku.edu از تمامی مراحل پذیرش خود در این دانشگاه اگاهی پیدا کنید. بنابراین اگر درباره نحوه اخذ پذیرش در این دانشگاه سوالی دارید، می توانید به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و تمامی ابهامات خود را برطرف سازید.
 

سایت دانشگاه سونگ کیون کوان

برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه صنعتی دلفت با ما در ارتباط باشد.

دانشکده های دانشگاه سونگ کیون کوان

این دانشگاه دارای دانشکده هایی است، که سالیانه بسیاری از دانشجویان را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند. در این میان این دانشگاه دارای دانشکده های کوچکی است، که بسیاری از دانشجویان دررشته های مورد نظر خود در این دانشکده ها ادامه تحصیل می دهند.

  • موسسه همگرایی
  • مدرسه پزشکی
  • دانشکده  علوم ورزشی
  • دانشکده بیوتکنولوژی و بیو مهندسی
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده نرم افزار
  • دانشکده مهندسی اطلاعات و ارتباطات
  • دانشکده علوم
  • دانشکده هنر
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده تجارت
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده هنرهای لیبرال

مزایای ادامه تحصیل در کره جنوبی

کشور کره جنوبی به عنوان یکی از تحصیل کرده ترین کشورهای جهان شناخته شده است. بسیاری از افراد مشهور و معروف از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. در این کشور بیشتر جمعیت آن دارای تحصیلات عالیه هستند. به علاوه هزینه های تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی بالا است، و ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی در این کشور از نظر هزینه نمی تواند فرق زیادی با هم داشته باشد. بنابراین شما می توانید در صورت پذیرفته نشدن در دانشگاه های دولتی کره جنوبی، از دانشگاه های غیر دولتی این کشور اخذ پذیرش دریافت نمایید. یکی از مهمترین مزایای ادامه تحصیل در کره جنوبی این است، که شما می توانید در زمانی که در این دانشگاه مشغول ادامه تحصیل هستید، برای تامین نیازهای مالی خود، در وقت آزاد خود کار کنید، و هزینه های مرتبط با تحصیل خود تامین کنید. شما می توانید پس از اتمام دوره تحصیل خود با تبدیل کردن ویزای تحصیلی به ویزای کاری، از مزایای کار کردن در این کشور استفاده کنید.

هزینه ادامه تحصیل در دانشگاه سونگ کیون کوان

بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. دانشگاه سونگ کیون کوان یکی از بهترین دانشگاه های دنیا است، که از نظر این که در کشور های آسیایی واقع شده است، می تواند از نظر برخی از مسائل فرهنگی و نزدیکی به ایران، مورد نظر بسیاری از دانشجویان قرار بگیرد. بنابراین شما می توانید قبل از اخذ پذیرش از این دانشگاه تمامی هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود در این کشور را محاسبه، و سپس برای اخذ پذیرش از این دانشگاه اقدام نمایید. به طور میانگین دانشجویان کارشناسی، بین 2000000 تا 5900000 و هزینه های مربوط به دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بین 2500000 تا7000000 خواهد بود. بهتر  است که شما با سایر هزینه های مربوط به ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا شوید. به طور مثال اگر شما قصدداشته باشید به ازای یک نفر در یک رستوران معمولی غذا بخورید، باید 6 دلار را برای خرید غذای خود پرداخت کنید. و اگر برای رفتن به آن رستوران از وسایل نقلیه استفاده کنید، باید 1 دلار را برای جابه جایی در نظر بگیرید. برخی از افراد ترجیح می دهند که بجای رفتن به رستوران با خرید برنج و مقداری گوشت برای خود غذا بپزند، تا هزینه های آن ها تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. به طور میانگین شما می توانید با پرداخت 3.5 دلار به میزان 1 کیلو گرم برنج و با پرداخت 27 دلار 1 کیلو گرم گوشت برای خود بخرید، که با خرید برنج و گوشت و پخت غذا در خانه خود می توانید به دفعات بیشتری وعده غذایی داشته باشید. برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه اوساکا با مشاورین ما در ارتباط باشد.

هزینه ادامه تحصیل در دانشگاه سونگ کیون کوان

 

امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند، که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا، بنام دانشگاه سونگ کیون کوان که در کره جنوبی واقع شده است، ادامه تحصیل بدهند. در این میان شما می توانید برای دریافت اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه اقدام نمایید. ادامه تحصیل در کره جنوبی می تواند به شما امتیازات بسیاری از جمله بالا بردن سطح علمی، داشتن موقعیت شغلی خوب و امکان اقامت دائم در این کشور اشاره کرد. 

3524 رتبه بندی این مطلب:
3.4

1 نظر در مطلب "دانشگاه سونگ کیون کوان" ثبت شده است

Avatar image

Paria

سلام دانشگاه sung kyun Kwan رشته موسیقی هم داره ؟

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته