دانشگاه نیو ساوت ولز

دانشگاه نیو ساوت ولز New South Wales University یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در سال 1949 به تاسیس رسید. دانشگاه  نیوساوت ولز عضو گروه 8 است. این گروه شامل دانشگاه های مطرح کشور استرالیا است.  این دانشگاه دارای بیش از 50000 دانشجو از 128 کشور جهان است. این دانشگاه را به اختصار UNSW نیز می نویسند. دانشگاه نیوساوت ولز از سرتا سر  جهان دانشجو می پذیرد. و دانشکده های مختلفی در سراسر جهان دارد. این دانشگاه دارای پردیس های متعددی در شهر ها و مناطق مختلف است. دانشگاه نیوساوت ولز در بین 50 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و یکی از دانشگاه هایمعتبر در جهان به حساب می آید. در بین رشته های این دانشگاه رشته های تحصیلی مهندسی و فناوری، بازرگانی و اقتصاد و رشته های حقوق از اعتبار بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی اپلای دانشگاه نیو ساوت ولز می پردازیم.  

دانشگاه نیو ساوت ولز کجاست؟

دانشگاه نیو ساوت ولز در حومه کنزینکتون و در نزدیکی شهر سیدنی قرار دارد. پردیس اصلی این دانشگاهدر 7 کیلومتری سیدنی وافع است. دانشگاه نیو ساوت ولز از نظر ارتباط با صنعت بسیار قوی است و عملکرد آن در ارتباط با ارتباط کمک های مالی شورای تحقیقات  به طور مدام جزو بهترین ها در استرالیا است. بزرگترین کسب و کارها و دولت در استرالیا در خدمات مشاوره ای و آموزشی به طور منظم خواهان مهارت دانشجویان این دانشگاه هستند. این دانشگاه در عرصه بین المللی یکی از پیشرفته ترین دانشگاه ها از نظر یادگیری و آموزش است و این موضوع نشان از ارتباط قوی بین آموزش و تحقیقات دارد.
 

تصویر نقشه دانشگاه نیوساوت ولز


اخذ پذیرش از دانشگاه نیو ساوت ولز

برای اخذ پذیرش از دانگشگاه نیو ساوت ولز استرالیا لازم است که کلیه مدارک تحصیلی و مدارک مورد نیاز دانشگاه را آماده داشته باشیم. برای اخذ پذیرش از این دانشگاه حتما باید نمره قبولی از یکی از آزمون های زبان معتبر ارائه شود. نمره قبولی آزمون های زبان 6.5 در آژمون آیلتس  و نمره 577 درتاقل مبتنی بر دفترچه و 90 مبتنی بر اینترنت است. این نمرات برای برخی رشته ها مانند ارشد روانشانسی، ارشد آموزش دبیرستان و غیره متفاوت است.  برای ثبت نام در هریک از مقاطع تحصیلی به مدارک خاصی نیاز است  که در ادمه با هر کدام از آن ها آشنا خواهید شد.

مدارک لازم جهت پذیرش در مقطع کارشناسی

برای  ثبت نام در مقطع کارشناسی ارائه مدارک زیر الزامی است.

  • مدرک متوسطه
  • تحصیلات پیش دانشگاهی یا دوره های فندیشن دانشگاه
  • تحصیلات سابق دانشگاهی

اخذ پذیرش دانشگاه شفیلد با آقای اپلای

مدارک لازم جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دوره تحقیقاتی آموزش محور

مهمترین مدرک لازم در این مقطع ارائه مدرک کارشناسی از یک دانشگاه معتبر است. فردی که برای تحصیل در این مقطع درخواست ارسال می کند باید در حال تحصیل در یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد با معدل کل 3GPA و یا معادل آن باشد.

زمان ارسال درخواست های پذیرش به دانشگاه نیو ساوت ولز

اخرین مهلت ارسال اپلای به این دانشگاه در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش محور در نیمسال اول 30 نوامبر و در نیمسال دوم 31 می است. البته دقت داشته باشید که تمامی رشته های تحصیلی در دانشگاه نیو ساوت ولز در نیمسال دوم ورودی ندارند. دانشجویانی که قصد اپلای در دوره های تحقیقاتی و پژؤوهش محور دانشجویان بین المللی دانشگاه نیوسایت ولز در تمام طول سال می توانند درخواست های خود را ارسال کنند. برای ثبت نام این دانشجویان هیچ تارذخ مشخصی معین نشده است.  

رتبه جهانی د انشگاه نیوساوت ولز

دانشگاه نیوساوت ولزدر اخرین رتبه بندی موسسه QS در سال 2020 در جایگاه 45 قرار گرفت.  این دانشگاه  رتبه 78  رتبه بندی موسسه تایمز را در سال 2020 به خود اختصاص داد.  این دانشگاه همیشه بین 100 دانشگاه برتر قرار داشته است. همچنین دانشکده مدیریت MBA دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا در رتبه بندی مالی تایمز یکی از بهترین دانشگاه های جهان است.

رشته های دانشگاه نیو ساوت ولز

UNSW رشته های متنوعی را در دانشکده های مختلفی در پردیس اصلی دانگاه و دیگر پردیس ها ارائه می کند. این دانشکده ها عبارتند از:

  • دانشکده بازرگانی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده هنر و طراحی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده طراحی محیط
  • دانشکده علوم پایه
  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده UNSW کانبرا

 

دانشگاه نیو ساوت ولز

اخذ پذیرش دانشگاه شیکاگو با آقای اپلای

هزینه تحصیل در دانشگاه نیو ساوت ولز

هزینه ای تحصیل در دانشگاه نیوساوت ولز به این دلیل که یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است به نسبت دانشگاه های خصوصی کشور کم است. برای اطلاع از هزینه های تحصیل می توانید به سایت دانشگاه نیوساوت ولز مراجعه کرده و با  انتخاب رشته تحصیلی از هزینه های شهریه و هزینه دروس مختلف اطلاع پیدا کنید. چنانچعه دانشجویی علاقمند به تحصیل در این دانشگاه باشد و شرایط مالی مناسب برای تحصیل در این دانشگاه را نداشته باشد تحت شرایط خاصی می توانند از کمک هزین های مالی و یا بورسیه های تحصیلی استفاده کنند.

تحصیل رایگان در دانشگاه نیو ساوت ولز

دانشجویان برتر و نمونه در سراسر جهان برای تحصیل رایگان در این دانشگاه لازم است که در روزهای مشخص شده اقدام به ارسال درخواست جهت دریافت کمک هزینه مالی داشته باشند. دانشجویان جدید الورود با ارسال رزومه تحصیلی خود و پس از قبولی در اپلای این دانشگاه برای اخذ بورسیه اقدام کنند. این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان نمونه ای که شرایط مالی آن ها ضعیف است و نمی توانند هزینه های این دانشگاه را بپردازند می توانند از این کمک هزینه ها استفاده کنند. دانشگاه نیوساوت ولز همچنین برای دانشجویان بخش تحقیقاتی به جز کمک هزینه های مالی، دستمزد ماهیانه ای نیز اختصاص می دهد.

بورسیه دانشگاه نیو ساوت ولز

دانشگاه نیو ساوت ولز برای دانشجویان نمونه و یا دانشجویانی که توان مالی بالایی ندارند بورسیه و کمک هزینه های مالی را اختصاص داده است.  شرایط اخذ بورسیه دانشگاه نیوسایت ولز برای مقاطع تحصیلی متفاوت است. بورسیه تحصیلی برای مقاطع دکترا به مدت 3 سال و برای مقطع ارشد به مدت 2 سال است. بورسیه های تحصیلی دانشگاه نیوساوت ولز فقط به دانشجویان دوره های تحقیقاتی تعلق می گیرد. مهلت درخواست بورسیه های تحقیقاتی دانشگاه نیوساوت ولز 18 آگوست هر سال است. دانشجویان در برخی از رشته های تحصیلی مانند مهندسی، بازرگانی، علوم پایه و غیره باید درخواست بورسیه خود را همزمان با اپلای ارسال کنند. برای اخذ بورسیه های تحصیلی باید حداقل 1 روز قبل از اخرین مهلت درخواست بورسیه ها برای اپلای در این دانشگاه درخواست داده باشند. برای درخواست بورسیه نیاز به مدارک جداگانه ای نیست و همان مدارک ارسال شده جهت اپلای در دانشگاه کفایت می کند. برخی از بورسیه های این دانشگاه عبارتند ازب:

  • بورسیه کارشناسی ارشد پژوهش محور برای دانشجویان بین المللی (IPRS) که شامل هزینه های شهریه و یک هزینه بابت زندگی در آنجا
  • جوایز کارشناسی ارشد دانشگاه برای دانشجو.یالن بین المللی (UIPA)
  • بورسیه های تحصیلی هزینه های شهریه (TFS) و هزینه های زندگی که این بورسیه بهخ دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد رشته های منتخب تحقیقاتثی دانشگاه داده می شود.

در برخی از دانشکده های این دانشگاه ممکن است هزینه ای تکمیلی IPRS  و TFS را به دانشجویان برتر با رتبه های عالی اختصاص دهند.

سایت دانشگاه نیو ساوت ولز

دانشگاه نیوساوت ولز یکی از دانشگاه های برتر جهان است که سالیانه دانشجویان بین المللی بسیار برای تحصیل  در این دانشگاه ثبت نام می کنند. ه همین دلیل این دانشگاه تمامی شرایط ثبت نام در دانشگاه و ثبت نام در بورسیه های خود را در سایت آورده است. دانشجویان از سراسر جهان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه در جریان اخرین خبر های این دانشگاه باشند. همچنین دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه هزینه های تحصیل در این دانشگاه و هزینه دروس مختلف را بررسی کنند.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

خوابگاه های دانشگاه نیوساوت ولز

این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان خود در محوطه دانشگاه خوابگاه هایی را ایجاد کرده است. برای رزرو خوابگاه های این دانشگاه باید مبلغی را برای بیعانه و مبلغی نیز برای پر کردن فرم پذیرش پرداخت کنید. انواع خوابگاه های این دانشگاه عبارتند از:

  • اقامتگاه های داخل پردیس که شامل 6 کالج دخترانه، پسرانه و مختلط به همراه سرو برخی از وعده های غذایی
  • رزیدنتال کالج های خارج از محوطه پردیس دانشگاهی که شامل خوابگاه دخترانه با سرو غذا، خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان سال اخر کارشناسی و غیره
  • آپارتمان ها
  • منازل اجاره ای
  • اقامتگاه های خانگی

 

خوابگاه دانشگاه نیوساوت ولز

اخذ پذیرش دانشگاه جیائو تونگ شانگهای با آقای اپلای

افراد مشهور دانشگاه نیو ساوت ولز

این دانشگاه از معتبرترین دانشگاه های استرالیا است که بسیار از بزگان کشور استرالیا در آن تحصیل کرده اند. از فارغ التحصیلان این دانشگاه می توان به دیوید گانسکی و رابرت ویلیام و بسیاری شخصیت های مهم استرالیا اشاره کرد. مشاهیر این دانشگاه بسیاری از افراد مهم در تاریخ استرالیا هستند که شما می توانید با مراجعه به تاریخچه مشاهیر دانشگاه در سایت با مشاهیر آن آشنا شوید. این دانشگاه ملیونر های بسیباری را به کشور استرالیا معرفی کرده است و اکثر فارغ التحصیلان این دانشگاه مدیران اجرایی بزرگترین شرکت های این کشور هستند.

ایالت نیو ساوت ولز

ایالت نیو ساوت ولز نام یکی از ایالت های شرق استرالیا است. پایتخت این ایالت شهر زیبای سیدنی است. سیدنثی یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شهر های کشور استرالیا است. ایالت نیو ساوت ولز پرجمعیت ترین ایالت در استرالیا است. این ایالت از شمال به کوینزلند و از جنوب به ایالت ویکتوریا هم مرز است. همچنین از غرب به ایالت استرالیای جنوبی و از شرق با اقیانوس آرام مرز مشترک دارد. برخی از شهرهای مهم این ایالت نیوکاسل، ولونگونگ، ساوترلند، بلک تاون و پنریس هستند. از مهمترین اماکن دیدنی اسن ایالت شهر سیدنی و ساحل زیبای آن است. برخی از اماکن مهم دیدنی شهر سیدنی عبارتند از :

  • هاربر بریج
    این پل مرتفع ترین پل قوسی فولادی است که در سال 1912 توسط جان جاب کرو بردفیلد در بندرگاه سیدنی ساخته شد. این پل دارای مسیر رفت و آمد قطار و مسیر رفت و آمد پیاده روی افراد است.
  • تالار اپرای سیدنی
    این تالار یکی از معروف ترین مراکز نمایشی در جهان است و به عنوان نماد اصلی شهر سیدنی به حساب می آِید.
  • بندر دارلینگ
  • ساختمان ملکه ویکتوریا
  • برج سدینی

دانشجویان دانشگاه نیوساوت ولز با طی 7 کیلومتر مسافت می توانند به شهر سیدنی رفته و از مناظرطبیعی و اماکن تفریحی این شهر دیدن کنند.
 

تالار اپرای سیدنی


دانشگاه ساوت ولز استرالیا یکی از دانشگاه های معتبر در استرالیا است که رتبه 45 جهانی را در اخرین رتبه بندی سال 2020 موسسه QS بدست آورده است. این دانشگاه یک دانشگاه تحقیقات عمومی در استرالیا است و دانشجویان بین المللی بسیاری را سالیانه پذیرش می کند. دانشگاه ساوت ولز برای دانشجویان دوره های تحقیقاتی خود بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی را اختصاص داده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه فرم پذیرش دانشگاه را پر کرده و چنانجه خواستار استفاده از بورسیه تحصیلی هستند فرم اپلای بورسیه را نیز پر کنند. این دانشگاه در حومه کنزینگتون شهر سیدنی در ایالت نیوساوت ولز واقع است. شهر سیدنی یکی از شناخته شده ترین شهرهای استرالیا است. این دانشگاه در برخی از رشتهها مثل رشته های مهندسی، بازرگانی و حقوق دارای اعتبار زیادی در سراسر کشور است و افراد بسیار موفقی را همین زمینه ها به کشور معرفی کرده است.

3066 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته