دانشگاه سایمون فریزر

دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) ، عضو چندین انجمن آموزش عالی ملی و بین المللی از جمله انجمن دانشگاه های مشترک المنافع ، انجمن بین المللی دانشگاه های کانادا می باشد. SFU همچنین با دانشگاه ها و آژانس های دیگر همکاری کرده است تا تحقیقات مشترکی با چندین دانشگاه بزرگ در آزمایشگاه ملی کانادا ، برای ذرات و فیزیک هسته ای انجام دهد. برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه سایمون فریزر ، بر اساس یک برنامه و در سه ترم اجرا می شود. SFU که به طور مداوم به عنوان برترین دانشگاه جامع کانادا رتبه بندی شده و در لیست آموزش عالی تایمز ، جز بهترین دانشگاه های زیر ۵۰ سال برای اپلای قرار گرفته است. 

Image

دانشگاه سایمون فریزر کجاست؟

دانشگاه سایمون فریزر (SFU) ، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در بریتیش کلمبیا کانادا می باشد که با داشتن سه پردیس بزرگ در ونکوور ، یکی از برترین دانشگاه های این کشور به شمار می رود.
●    برنابی (پردیس اصلی)
●    ساری 
●    ونکوور

پردیس اصلی برنابی بیش از ۳۰ هزار دانشجو را در خود جای داده و حدود ۱۶۰ هزار فارغ التحصیل را به سطح جامعه تحویل داد است. این دانشگاه در تلاشی برای گسترش آموزش عالی در سراسر کانادا ایجاد شد.

اخذ پذیرش دانشگاه مونترال با آقای اپلای

Image

شرایط پذیرش دانشگاه سایمون فریزر

دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) ، به طور سالانه از سراسر کشور کانادا و جهان ، دانشجویان بین المللی متعددی را می پذیرد. این دانشجویان ، توانایی تحصیل در تمامی مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی را دارند. در صورتی که قصد گرفتن پذیرش از این دانشگاه را دارید ؛ پیشنهاد می کنیم که شرایط پذیرش دانشگاه سایمون فریزر را مطالعه کنید. هرگونه بی دقتی در امر جمع آوری مدارک مورد نظر و رد شدن تاریخ های ددلاین ، به معنای عدم پذیرش شما خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه سایمون فریزر

انگلیسی ، زبان ارتباط در دانشگاه و آموزش در اکثر برنامه ها است. متقاضیانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست ، باید تسلط کافی به زبان انگلیسی را برای ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته انتخابی نشان دهند. از دیگر مدارک مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه سایمون فریزر ، می توان به ارائه توصیه نامه معتبر و مدارکی همچون ریزنمرات آخرین مقطع تحصیلی اشاره کرد. متقاضیانی که برای برنامه هایی که به طور کامل به زبان فرانسه اجرا می شوند ، از این شرط معاف خواهند بود. 

مطلب پیشنهادی: دانشگاه واترلو

بورسیه دانشگاه سایمون فریزر

بورسیه تحصیلی دانشگاه سایمون فریزر ، برای دانشجویان کانادایی و بین المللی در دسترس است. اگر بورسیه تحصیلی به شما اعطا شود ، به صورت کمک های مالی و جوایزی مانند کتب درسی به شما اعطا خواهد شد. با توجه به حجم بالای درخواست های دریافتی در هر ترم ، پرداخت وجه ممکن است تا اواسط دوره درخواست انجام نشود ؛ اما ما شما را تشویق می کنیم که اقدام کرده و آن را دریافت کنید .

لیست دانشکده های دانشگاه سایمون فریزر

لیست دانشکده های دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) به شرح زیر می باشد ؛

●    دانشکده علوم کاربردی 
●    دانشکده هنر و علوم اجتماعی 
●    دانشکده آموزش و پرورش 
●    مدرسه کسب و کار Beedie 
●    دانشکده ارتباطات ، هنر و فناوری 
●    دانشکده محیط زیست 
●    دانشکده علوم بهداشت 
●    دانشکده علوم

مطلب پیشنهادی: دانشگاه ویندزور

هزینه تحصیل دانشگاه سایمون فریزر

هزینه تحصیل دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) ، بسته به رشته و مدت تحصیل شما در دانشگاه متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات کامل در این مورد ، می توانید به وب سایت اصلی دانشگاه سایمون فریزر مراجعه کنید. هزینه های این دانشگاه به صورت ۸ ماهه و دو ترم حساب می شود و از ۱۲ هزار تا ۳۰ هزار دلار متغیر می باشد.

شرایط زندگی و خوابگاه دانشگاه سایمون فریزر

Places4Students ، یک سرویس فهرست آنلاین پیشرو است که در ارائه گزینه های اجاره مسکن برای دانشجویان تخصص دارد. شرایط زندگی و خوابگاه دانشگاه سایمون فریزر به گونه ای است که تمامی امکانات به صورت تمام وقت در اختیار دانشجویان قرار داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. هزینه اجاره اقامتگاه ها و خوابگاههای دانشجویی با توجه به موقعیت خوابگاه ، اتاق ها خصوصی و نیمه خصوصی و دیگر ویژگی ها ، متفاوت خواهد بود.

Image

رشته های دانشگاه سایمون فریزر

رشته های دانشگاه سایمون فریزر به شرح زیر می باشد ؛

●    حسابداری (کسب و کار) علم 
●    جامعه شناسی 
●    انسان شناسی و ارتباطات 
●    انسان شناسی و جرم شناسی 
●    زیست شناسی کاربردی 
●    ریاضیات کاربردی 
●    فیزیک کاربردی 
●    باستان شناسی 
●    نمایش و سینما 
●    علوم اعصاب 
●    علوم بیولوژیکی 
●    مهندسی پزشکی 
●    فیزیولوژی 
●    زیست پزشکی 
●    کسب و کار 
●    فلسفه و قانون 
●    مدیریت فناوری 

اخذ پذیرش دانشگاه یورک با آقای اپلای

سایت دانشگاه سایمون فریزر

جهت ثبت نام و ارسال مدارک خود به دانشگاه ، می توانید به سایت دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) به نشانی www.sfu.ca مراجعه کنید. تمامی مراحل و شرح نکات مربوط به جمع آوری مدارک لازم در داخل وب سایت رسمی دانشگاه وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه سایمون فریزر ، مراحل اپلای تحصیلی خود را کامل کرده و اقدام کنید.

شهریه دانشگاه سایمون فریزر 

شهریه و هزینه های برآورد شده برای مهاجرت تحصیلی و یک سال تحصیلی (در دو ترم) ، بر اساس یک برنامه معمولی در دانشکده هنر و علوم اجتماعی در سال 2022/23 به شرح زیر می باشد. شهریه دانشگاه سایمون فریزر برای دو ترم ، مبلغی حدود ۳۲/۷۰۰ دلار خواهد بود. اضافه بر این مبالغ ، می توان به هزینه های خرید و تهیه کتب و جزوات نیز اشاره کرد که حدود ۱۹۰۰ دلار می باشد.

رنکینگ دانشگاه سایمون فریزر

رنکینگ دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University) در رتبه 313 در بهترین دانشگاه های جهانی قرار دارد. جایگاه‌های بالای SFU در رتبه‌ بندی WURI به شناخت جهانی مستمر دانشگاه می‌ افزاید. رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS ، نتایج رتبه بندی جهانی 2023 را اعلام کرد که در آن SFU رتبه خود را به عنوان سیزدهم در کانادا حفظ کرد. دوگان اونیل ، معاون پژوهشی و بین‌ المللی  دانشگاه سایمون فریزر می‌ گوید ؛ قرار گرفتن ما در این سیستم های رتبه بندی جهانی ، یکی از راه هایی است که جهان و جوامع گسترده ما ، می توانند تاثیر دانشمندان با استعداد ما را ببینند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش دانشگاه ساسکاچوان با مشاورین ما همراه باشید.

1208 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته