دانشگاه چینی هنگ کنگ

امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو بسیاری از دانشجویان ایرانی نیز در تلاش هستند که در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. به عبارت دیگر اخذ پذیرش از یک دانشگاه خارجی می تواند سبب شود که شما در تمامی مراحل زندگی خود به عنوان یک فرد موفق معرفی شوید. در این میان شما می توانید پس از اخذ پذیرش در این دانشگاه به راحتی موقعیت شغلی خود را به اثبات برسانید. در این میان بسیاری از دانشجویان ایرانی ترجیح می دهند که با ادامه تحصیل در یکی از کشورهای خارجی علاوه بر اخذ بهترین موقعیت های شغلی، پس از تحصیل ویزای کاری دریافت کنند، و بتوانند برای مدت طولانی در آن کشور بمانند. از این رو این مسئله می تواند بیانگوی این موضوع باشد، که سطح علمی بالای اساتید دانشگاه های خارج از کشور، داشتن موقعیت شغلی خوب و امکان اخذ اقامت دائم از مواردی است  که سالیانه بسیاری از دانشجویان را از سراسر دنیا به سمت دانشگاه های خارجی می کشاند. در این میان ما قصد داریم که شما را با اپلای یکی از بهترین دانشگاه های جهان بنام دانشگاه چینی هنگ کنگ The chinese University of Hong Kong(CUHK) آشنا کنیم.

دانشگاه چینی هنگ کنگ


دانشگاه چینی هنگ کنگ کجاست؟

امروزه بسیاری از دانشجویان ایرانی برای نزدیکتر بودن به خانواده خود، سعی می کنند برای ادامه تحصیل یکی از کشورهای آسیایی و نزدیک به کشور ایران را انتخاب کنند. از این رو بهتر است که با یکی از معروفترین و نمونه ترین دانشگاه های آسیایی بنام دانشگاه چینی هنگ کنگ آشنا شویم. در این میان این دانشگاه در هنگ کنگ که یکی از مهمترین شهرهای کشور چین است، واقع شده است.
 

دانشگاه چینی هنگ کنگ کجاست؟


اخذ پذیرش از دانشگاه چینی هنگ کنگ

بسیاری از دانشجویان ایرانی در تلاش هستند که بتوانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه چینی کنگ پذیرش اخذ کنند. از این رو شما می توانید با آگاهی داشتن از شرایط اخذ پذیرش این دانشگاه با آماده کردن تمامی مدارک مورد نظر سریعا نسبت به اخذ پذیرش در رشته مورد نظر خود اقدام نمایید. اگر قصد دارید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، بهتر است که با تمامی شرایط ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا شوید. این شهر یکی از شهرهای مهم چین است که به دلیل شرایط خوبی که در پذیرش انواع دانشجویان دارد، سالیانه بسیاری از دانشجویان را به سمت خود جذب می کند. در این میان هنگ کنگ دارای دو زبان رسمی است،که افرادی که در این شهر بومی هستند، به زبان چینی صحبت می کنند. در این میان دانشجویانی که قصد دارند، در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند، باید تسلط کاملی بر روی زبان انگلیسی داشته باشند. در این میان برخی از دانشجویان در تلاش هستند که، پس از این که در این دانشگاه پذیرفته شدند، زبان چینی را بیاموزند، تا در صورت اخذ اقامت دائم از هنگ کنگ بتوانند به راحتی چینی صحبت کنند. در این میان شما برای دریافت اخذ پذیرش از این دانشگاه در مقاطع مختلف باید، این مدراک را تهیه کنید.

  • مدرک مقطع پیشین
  • ریز نمرات مقطع پیشین
  • پاسپورت
  • معرفی نامه
  • انگیزه نامه
  • ارائه تمکن مالی
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه

 

اخذ پذیرش از دانشگاه چینی هنگ کنگ

اخذ پذیرش دانشگاه ساوت همپتون با آقای اپلای

اخذ بورسیه از دانشگاه چینی هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که، به صورت رایگان در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید برای کاهش دادن هزینه های مربوط به تحصیل خود، از بورسیه هایی که دانشگاه به دانشجویان تخصیص می دهد، استفاده کنید. از این رو بهتر است که، با آگاهی یافتن از انواع بورسیه های این دانشگاه نسبت به گرفتن آن ها سریعا اقدام نمایید. یکی از نکات مهمی که باید برای دریافت بورسیه در نظر داشته باشید، این است که شما می توانید با کسب نمرات عالی و داشتن یک رزومه قوی، اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای خود حتمی کنید. در این میان شما می توانید با مراجعه به سایتcuhk.edu.hk از شرایط اخذ پذیرش در این دانشگاه آگاه شوید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی از دانشگاه چینی هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که بعد از اخذ پذیرش از این دانشگاه ویزای تحصیلی دریافت کنند. از این رو آن ها می توانند پس از اتمام دوره تحصیل خود ویزای کاری خود را تحویل بگیرند. بسیاری از دانشجویان با گرفتن ویزای کاری می تونند چندین سال نیز بیشتر در کشور مقصد بمانند، که همین موضوع سبب می شود که، بسیاری از دانشجویان در تلاش باشند که پس از اتمام دوره تحصیل خود در یکی از بهترین کشور های دنیا کار کنند، و تجربیات کاری خود را گسترش بدهند.

  • کارت شناسایی
  • گذرنامه
  • آخرین مدرک تحصیلی ارائه حساب بانکی
  • گواهی پزشکی سلامت
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • تاییدیه مدارک توسط سفارت

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی از دانشگاه چینی هنگ کنگ


نظام آموزشی دانشگاه چینی هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از دانشگاه های معتبر هنگ کنگ ادامه تحصیل بدهند. در این میان شما می توانید پس از اتمام مدارس خود، جهت اخذ پذیرش در مقطع لسانس اقدام نمایید. در این میان شما می توانید پس از اتمام دوره لیسانس خود برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایید. در این میان شما می توانید اگر قصد دارید در مقطع دکترا ادامه تتحصیل بدهید، به مدت زمان 5 سال باید برای درس خواندن در این مقطع وقت صرف کنید.

تسهیلات دانشگاهی که دانشگاه چینی هنگ کنگ به دانشجویان خود ارائه می دهد؟

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند، که علاوه بر درس خواندن در  برنامه ها و جشن هایی که در دانشگاه برگزار می شود، شرکت کنند. از این رو بهتر است که با این جشن ها و برنامه های فوق برنامه این دانشگاه آشنا شوید.

جشن های دانشگاه چینی هنگ کنگ

این دانشگاه یکی از معروفترین دانشگاه هایی است، که در ماه فوریه یکی از بهترین فستیوال های چینی را برگزار می کند. مردم در این جشن با استفاده از وسایل تزیینی قرمز رنگ در  تلاش هستند که با شکوه شدن این جشن کمک کنند. در این میان این دانشگاه سعی می کنند، که در برگزاری جشن چینی به دانشجویان مستعد و درسخوان بورسیه تحصیلی ارائه کند. از این رو این جشن می تواند برای دانشجویان نوید، دریافت کمک هزینه های مالی از سوی این دانشگاه باشد.
 

جشن های دانشگاه چینی هنگ کنگ

اخذ پذیرش کالج سلطنتی لندن با آقای اپلای

کنفرانس های علمی در دانشگاه چینی هنگ کنگ

یکی دیگر از خدماتی که دانشگاه های هنگ کنگ به دانشجویان خود ارائه می کند، تشکیل کنفرانس های علمی است. از این رو شما می توانید براساس رشته ای که در آن  دانشگاه درس می خوانید، در یکی از کنفرانس های مرتبط با رشته تحصیلی خود شرکت کنید. در این میان از مهمترین کنفرانس های تشکیل شده در این دانشگاه می توان به کنفرانس عملکردهای اصولی در زمینه بهداشت، کنفرانس بررسی های دقیق و ایده آل درمسیر برنامه نویس و کنفرانس تنش های پیچیده قلب نوزاد اشاره کرد.

چاپ مقالات علمی در هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که با چاپ مقالات علمی سطح علمی خود را به همگان اثبات کنند. از این رو اگر شما قصد دارید در یکی از بهترین کشور های دنیا مقاله چاپ کنید، بهتر است که کشور هنگ کنگ را جهت چاپ مقالات خود انتخاب کنید. کسانی که قصد دارند برای چاپ مقالات بین المللی خود از طریق این دانشگاه اقدام نمایند، بهتر است که با این دو شرایط مهم در جهت ایجاد مقاله مورد نظر خود آشنا باشند. به طور کلی اگر قصد دارید یک مقاله علمی خوب تولید کنید. بهتر است به داشتن  نتیجه گیری و چکیده مقالات توجه کنید. در این میان اگر شما قصد داشته باشید که مقاله علمی خود را از ریق غیر از دانشگاه چینی هنگ کنگ ارائه دهید، بهتر  است که بدانید، این کار هزینه بر است. از این رو شما می توانید با استفاده  از این دانشگاه هزینه های مربوط به چاپ این مقاله را کاهش بدهید.
 

چاپ مقالات علمی در هنگ کنگ

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار در دانشگاه چینی هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل در رشته های  پر طرفدار اخذ پذیرش دریافت کنند. همانطور که می دانید ادامه تحصیل در این رشته ها می تواند هزینه بر و گران باشد. از این رو بهتر است قبل از اخذ پذیرش از این دانشگاه، با تمامی هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود در این دانشگاه آشنا شوید. این دانشگاه علاوه براینکه در رشته های پزشکی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا معرفی شده است. در رشته هایی چون معماری و عمران نیز می تواند به عنوان یک دانشگاه خوب و معتبر فعالیت کند. در این میان به دانشجویانی که در رشته هایی چون دندانپزشکی ادامه تحصیل می دهند، بورسیه دانشجویی تعلق می گیرد. از این رو شما می توانید پس از ثبت نام کردن در این دانشگاه، جهت اخذ بورسیه دانشگاهی نیز اقدام نمایید. در این میان رشته جراحی فک به عنوان یکی از رشته های پر هزینه معرفی می شود، از این رو شما می توانید  برای کاهش دادن هزینه های مربوط به تحصیل خود از تمامی بورسیه هایی که به دانشجویان  تعلق می گیرد، استفاده کنید.

هزینه های مربوط به ادامه تحصیل در دانشگاه چینی هنگ کنگ

به طور کلی افرادی که قصد دارند در خارج از کشور ادامه تحصیل بدهند، باید آگاه باشند که هزینه های ادامه تحصیل در این دانشگاه بسیار بالاتر از ادامه تحصیل دادن در داخل کشور ایران است. از این رو شما می توانید با برآورد هزینه های مربوط به شهریه، اقمت در هنگ کنگ و هزینه های مربوط به ادامه تحصیل ددر این دانشگاه از تمامی هزینه های اصلی خود آگاه شوید. در این میان برخی از دانشجویان در تلاش هستند که با صرف هزینه ای بیشتر برای خود خانه ای اجاره کنند. برخی دیگر نیز با اجاره کردن پانسیون های دانشجویی و خوابگاه ها تلاش می کنند، که هزینه های اقامتی خود را تا حد زیادی کاهش بدهند. از این رو شما می توانید با بررسی هزینه های خود پیش از اقدام به اخذ پذیرش، از تمامی هزینه های ریز و درشت خود در این کشور آگاهی پیدا کنید. اخذ پذیرش دانشگاه صنعتی نانیانگ با آقای اپلای

مزایای ادامه تحصیل در دانشگاه چینی هنگ کنگ

در این میان بهتر است  که شما با مزایای ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا باشید. از مهمترین مزایای ادامه تحصیل در این دانشگاه می توان به ارتقای سطح علمی شما، داشتن موقعیت شغلی خوب و امکان اخذ اقامت دائم در این کشور را اشاره کرد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ایرانی سعی می کنند که برای ارتقا سطح علمی خود در یکی از بهترین دانشگاه های جهان ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید اگر قصد دارید در کشوری که به کشور ایران نزدیک تر است، ادامه تحصیل بدهید، بهتر است که کشور چین و شهر هنگ کنگ را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. از این رو شما می توانید با افزایش سطح علمی خود، از این دانشگاه در مقطعی که در نظر دارید، اخذ پذیرش دریافت نمایید. دانشگاه چینی هنگ کنگ به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بورسیه های تحصیلی اعطا می کند، که شما می توانید در جهت کاهش دادن هزینه های تحصیلی خود از این نوع بورسیه های تحصیلی استفاده نمایید.

2015 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته