موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

Korea Advanced Institiue of Science and Technology یکی دانشگاه تحقیقاتی و علمی بوده که در سال 1971 میلادی در شهر Daejeon کره جنوبی تاسیس گردیده است. موسسه علم و فناوری کره در کشور کره جنوبی و سطح جهان به خاطر آموزش در زمینه کسب و کار بسیار مشهور است. هم اکنونKorea Advanced Institiue of Science and Technology دارای بیش از 500 کارمند و بیش از دانشجو  10000 را در خود جای داده است. همچنین این دانشگاه دارای بیست و نه خوابگاه دانشجویی بوده و دارای بیش از 9000 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است. این دانشگاه بودجه تحقیقاتی خوبی را به خود اختصاص داده و در سال 2013 میلادی بیش از هفتصد میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. در ادامه شما را با  اپلای موسسه علم و فناوری پیشرفته کره، پذیرش، بورسیه ها، هزینه تحصیل، افراد مشهور و غیره آشنا می کنیم.
 

موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

 

موسسه علم و فناوری پیشرفته کره کجاست؟

Korea Advanced Institiue of Science and Technology در شهرکی موسوم به دیدوک در شهر دیجون، کشور کره جنوبی قرار دارد. این دانشگاه همچنین در منطقه معروف شهر به نام Yuseong قرار گرفته است. این منطقه به دلیل صنایع پیشرفته، منطقه ویژه گردشگری، شهرک علمی Daedeok و غیره بسیار معروف شده است. برای اطلاع از آدرس دقیق و محل قرار گرفتن دانشگاه، به سایت Korea Advanced Institiue of Science and Technology مراجعه کنید.
 

رشته های تحصیلی موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

 

اخذ پذیرش موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

مراحل اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت جداگانه محاسبه می شود. برای اخذ پذیرش در این دانشگاه باید دیپلم دوازده ساله همراه به ریز نمرات را به Korea Advanced Institiue of Science and Technology تحویل دهید. همچنین برای این مقطع داشتن مدرک کره ای برای رشته هایی که به زبان کره ای بوده، الزامی است. نمره زبان انگلیسی معمولا نمره زبان امتحان آیلتس باید 6 شود. برای دوره کارشناسی ارشد نیز باید ریز نمرات مقطع قبلی را فراهم کنید. اگر کارشناسی ارشد را گذرانده اید باید ریز نمرات آن را نیز به دانشگاه نشان دهید. همچنین نمره زبان آیلتس برای این مقطع باید 6.5 شده و توصیه نامه از اساتید دوره کارشناسی تهیه کنید. همچنین برای کلیه مقاطع تحصیلی باید تمکن مالی خود را به Korea Advanced Institiue of Science and Technology اثبات کنید.

تحصیل رایگان در موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

تحصیل در Korea Advanced Institiue of Science and Technology رایگان نبوده و باید هزینه های تحصیلی را پرداخت کنید. بورسیه تحصیلی مختلفی را موسسه علم و فناوری پیشرفته کره را برای دانشجویان در نظر گرفته است. این بورسیه ها بر حسب شرایط شما ممکن است همه یا قسمتی از هزینه های شما را پوشش دهد. این پوشش دادن باعث شده تا دانشجویان دانشگاه نگرانی خاصی در مورد تحصیل در دانشگاه را نداشته و با خیال راحت به تحصیل بپردازند. برای اطلاع یافتن از این شرایط باید به سایتKorea Advanced Institiue of Science and Technology مراجعه کنید.

شرایط بورسیه موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

سیستم بورسیه تحصیلی به دانشجویان این امکان را می دهد، تا روی توانایی علمی خود تمرکز بسیاری کنند. این سیستم باعث رقابت بین دانشجویان شده ولی از رقابت بیش از حد بین دانشجویان جلوگیری می شود. کمک هزینه برای دانشجویان کارشناسی در صورتی تعلق می گیرد که حداقل 12 واحد درسی را گذرانده و معدلی که دانشگاه درخواست کرده را کسب کنند. این بورس تحصیلی به مدت یک سال برای رشته ای که تحصیل می کنید، در نظر گرفته می شود.  این بورس پس از پذیرش شدن شما در Korea Advanced Institiue of Science and Technology به شما تعلق می گیرد. متقاضیان همچنین برای صندوق بورس تحصیلی ملی نیز اقدام کنند. بورسیه ای که برای متقاضیان یکبار داده شده برای بار دوم به آن ها تعلق نمی گیرد. بورسیه های تحصیلی به صورت ماهانه هزینه های زندگی شما را پوشش می دهند. اگر دانشجویی برای یک ترم بوریه دریافت کند، این بورسیه به عنوان بورس تحصیلی Academic طبقه بندی می شود. برای اطلاع از شرایط دقیق بورسیه های این دانشگاه به سایت این دانشگاه مراجعه کنید. اخذ پذیرش دانشگاه صنعتی نانیانگ با آقای اپلای 

هزینه تحصیل در موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

هزینه های تحصیلی در Korea Advanced Institiue of Science and Technology برای مقاطع مختلف جدا است. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی موسسه علم و فناوری پیشرفته کره دارند باید مبلغ 7000 دلار به صورت سالانه بپردازند. برای مقطع کارشناسی ارشد نیز باید مبلغ 27000 دلار را به صورت سالیانه پرداخت کنید. علاوه بر اینها هزینه های زندگی در شهر Daejeon را نیز باید پردازید. این هزینه ها به صورت تقریبی مبلغی بین 714 تا 1196 دلار در هر ماه می شود. همچنین می توان از مشاوران موسسه علم و فناوری پیشرفته کره کمک بگیرید که فقط 789 دلار هزینه آن است. برای دیدن هزینه های تحصیلی Korea Advanced Institiue of Science and Technology به سایت دانشگاه مراجعه کنید.    

سایت موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

در سایت Korea Advanced Institiue of Science and Technology قسمتی درباره خود دانشگاه به اسم KAIST وجود دارد. قسمتی تحت عنوان Admissins وجود دارد که اطلاعات بسیاری درباره پذیرش در آن وجود دارد. در این صفحه از سایت، اطلاعاتی در مورد نحوه پذیرش در مقطع کارشناسی و مقطع تحصیلات تکمیلی نوشته شده است. دو قسمت جداگانه در این سایت به نام های Academic و Research وجود داشته که خود آن ها دارای بخش های مختلفی دارند. درباره زندگی دانشجویان مختلف در قسمتی تحت عنوان Campus Life اطلاعاتی برای دانشجویان فراهم شده است. همچنین در این سایت اخبار مختلفی در قسمت NEWS قرار داده شده است. برای کلیه اطلاعات درباره هزینه های تحصیلی، بورسیه ها و اطلاعت دیگر در مورد دانشگاه باید به سایت Korea Advanced Institiue of Science and Technology مراجعه کرد.   

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

رشته های تحصیلی موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

دانشکده های گوناگونی در Korea Advanced Institiue of Science and Technology وجود دارد. این دانشکده ها نیز هر کدام رشته های مختلفی را در خود جای داده و تدریس می کنند. دانشکده هایی مثل دانشکده فیزیک، علوم طبیعی، زیست شناسی، مهندسی، مکانیک، هوا و فضا، برق و غیره در این دانشگاه وجود دارند. برای مثال در دانشکده مهندسی برق موسسه علم و فناوری پیشرفته کره به خصوص در مقطع تحصیلات تکمیلی در موردهای زیادی تحقیقات و پژوهش می شود. مرکز های تحقیقاتی زیادی در Korea Advanced Institiue of Science and Technology که می توان در ان ها ادامه تحصیل داد. مرکز های پژوهشی این دانشگاه شامل مواردی مثل Research Center for Cellular Identity وCell Bench Research Center می شوند. هزینه های هر رشته تحصیلی ممکن است باهم فرق زیادی کند. اطلاعات کامل درباره دانشکده ها و نیز رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شوند در سایت این دانشگاه قابل مشاهده است.
 

رتبه موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

اخذ پذیرش دانشگاه چینی هنگ کنگ با آقای اپلای

رتبه موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

بر اساس رده بندی سایت معتبر Webometrics که به تازگی منتشر شده Korea Advanced Institiue of Science and Technology در رتبه دوم بهترین دانشگاه های کشور کره جنوبی قرار دارد. بر اساس رتبه بندی همین وبسایت معتبر موسسه علم و فناوری پیشرفته کره در رده 255 بهترین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته است. Korea Advanced Institiue of Science and Technology بر طبق رتبه بندی موسسه QS در رده سی و نهم بهترین دانشگاه های آموزشی و تحقیقاتی دنیا قرار گرفته است. بر اساس رتبه بندی سایت timeshighereducation موسسه علم و فناوری پیشرفته کره رتبه بسیار خوب نود و شش را بین دانشگاه ها و موسسات آموزشی و تحقیقاتی دنیا گرفته است. همچنین بر اساس رتبه بندی شهرت جهانی دانشگاه ها که توسط همین سایت انجام شده، این دانشگاه در رده هفتاد دنیا قرار گرفته است. طبق رده بندی وبسایت usnews موسسه علم و فناوری پیشرفته کره هم اکنون در رتبه 274 بهترین دانشگاه ها و موسسات علمی و تحقیقاتی قرار گرفته دارد.

افراد مشهور موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

خانم Yoon So-hee که یک بازیگر مطرح اهل کشور کره جنوبی بوده، یکی از افراد مشهور تحصیل کرده در Korea Advanced Institiue of Science and Technology است. یون برای اولین بار در فیلم عاشقانه Salut d'Amour به عنوان نسخه جوانتر شخصیت Youn Yuh-jung حضور پیدا کرد. وی در سال 2016 میلادی اولین نقش اصلی خود را در مینی درام The Day After We Broke Up در کنار کیم میونگ سو اجرا کرد. آقای Shin Sung-chul که شانزدهمین رییس Korea Advanced Institiue of Science and Technology است. وی یکی از افراد مشهور تحصیل کرده در موسسه علم و فناوری پیشرفته کره بوده و فیزیکدان مطرح کشور کره جنوبی است. آقای Ryoo Ryong استاد برجسته شیمی  Korea Advanced Institiue of Science and Technology بوده که یکی از افراد معروف این دانشگاه هم است. وی رییس مرکز نانومواد و واکنشهای شیمیایی است که یک مرکز تحقیقات خارج از موسسه علوم پایه است. این فرد جوایز مختلفی را از جمله جایزه دانشمند برتر اعطا شده توسط دولت کره جنوبی در سال 2005 به دست آورده است.

خوابگاه موسسه علم و فناوری پیشرفته کره

خوابگاه های Korea Advanced Institiue of Science and Technology شامل همه دانشجویان شده و هیچ نوع فرقی میان دانشجویان وجود ندارد. هزینه های خوابگاه در موسسه علم و فناوری پیشرفته کره در مقایسه با دانشگاه های دیگر کره بسیار ارزان تر است. هزینه های اتاق های مختلف این خوابگاه با هم فرق کرده و دارای اتاق های یک نفره، دونفره و اتاق های دیگر است. معمولا در ترم اول خوابگاه های تک نفره به شما تعلق می گیرد و اتاق ها دارای میز، صندلی، کمد، اینترنت و غیره می شود. برای گرفتن این خوابگاه ها باید با دانشگاه ارتباط بر قرار کنید. اخذ پذیرش دانشگاه دورهام با آقای اپلای

شعبه های موسسه علم و فناوری کره

دفتر مرکزی و پردیس اصلی KIST در منطقه شمالی شهر سئول و در همسایگی Hawolgok-dong ، Seongbuk-gu واقع شده است. KIST Gangnueng یک شعبه موسسه علم و فناوری کره بوده که در شهر Gangnueng واقع شده است. این شعبه برای این تاسیس تا فن آوری های اصلی را را تولید کرده و صنایع پیشرفته را ارتقا دهد. KIST Jeonbuk یکی از شعبه های موسسه علم و فناوری کره بوده که با هدف توسعه صنعت کامپوزیت ساخته شده است. KIST Europe شعبه دیگری از دانشگاه KIST بوده که در شهر زاربروکن آلمان تاسیس شده و نقش مهمی در زمینه تحقیقات بنیادی و کاربردی داشته است. اهداف اصلی این شعبه همکاری اقتصادی بین کشور کره جنوبی و کشورهای اروپایی است.

Korea Advanced Institiue of Science and Technology  در شهرک دیدوک در شهر Daejeon  کشور کره جنوبی قرار گرفته است. امکان تحصیل رایگان در موسسه علم و فناوری کره وجود نداشته و باید هزینه های تحصیلی را پرداخت کنید. البته بورسیه هایی را این دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته که می توان با ان هزینه های تحصیلی را پوشش دهید. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی Korea Advanced Institiue of Science and Technology در هر سال 7000 دلار بوده و برای مقطع کارشناسی ارشد باید 27000 دلار پرداخت شود. دانشکده هایی مثل دانشکده فیزیک، علوم طبیعی، زیست شناسی، مهندسی و غیره در این دانشگاه وجود داشته که رشته های مختلفی در آن ها آموزش داده می شود. افراد مشهور بسیاری در Korea Advanced Institiue of Science and Technology تحصیل کرده اند که از جمله آن ها می توان از خانم Yoon So-hee، Shin Sung-chul، Ryoo Ryong  نام برد. برای اطلاع از شرایط پذیرش، بورسیه هاف هزینه تحصیل و دیگر موارد به سایت این دانشگاه مراجعه کنید.

2064 رتبه بندی این مطلب:
5.0
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته