دانشگاه هنگ کنگ

امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با بررسی رتبه هریک از دانشگاه های معتبر جهان، یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنید. در این میان ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های جهان می تواند آرزوی بسیاری از دانشویان ایرانی به شمار بیاید. در این میان ادامه تحصیل در خارج از کشور می تواند به دانشجویان ایرانی کمک های زیادی در جهت رشد و ارتقای آن ها بکند. از این رو شما می توانید با اخذ پذیرش از یکی از برترین دانشگاه های دنیا، آینده ی تحصیلی و موقعیت شغلی خود را تا آخر عمر تضمین کنید. در این میان ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی می تواند به شما این امکان را بدهد، که شماپس از فارغ التحصیلی در آن کشور برای مدتی برای کار کردن در ان کشور بمانید، تا بتوانید علاوه بر یادگیری مبانی تئوری، اصول حرفه ای و کاری را نیز به طور کامل بیاموزید. در این میان ما قصد داریم یکی از بهترین دانشگاه های جهان بنام دانشگاه هنگ کنگ the university of hong kong را به شما معرفی کنیم. از صفر تا صد فرآیند اپلای با شما هستیم.

 

دانشگاه هنگ کنگ

 
دانشگاه هنگ کنگ کجاست؟

در این میان دانشگاه هنگ کنگ یکی از معروفترین دانشگاه های جهان است، که در نزدیکی کشور چین بنا شده است. این شهر دارای حکومت خود مختار خود است. در این میان دانشگاه هنگ کنگ یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است، که در کشورهای آسیایی به عنوان یک دانشگاه معتبر و نمونه شناخته شده است. در این میان شهر هنگ کنگ به عنوانی یکی از شهرهای گردشگری برای زندگی و ادامه تحصیل در آسیا معرفی شده است.
 

دانشگاه هنگ کنگ کجاست؟

 

اخذ پذیرش دانشگاه هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو دانشگاه هنگ کنگ یکی از دانشگاه هایی است، که بسیاری از دانشجویانی آسیایی در تلاش هستند که در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. در این میان برخی از نش آموزان ایرانی پس از به اتمام رساندن تحصیلات خود در مقطع پیش دانشگاهی در تلاش هسند که برای دوره کارشناسی در این دانشگاه پذیرفته بشوند. از این رو شما می توانید اگر قصد دارید در دوره کارشناسی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، با کسب نمرات بسیار بالا در دوره دیپلم برای خود شرایط اخذ پذیرش در دوره کارشناسی را آسان تر کنید. در این میان تسلط شما بر روی زبان انگلیسی می تواند در نحوه اخذ پذیرش شما در آن دانشگاه تاثیر گذار باشد. در این میان کسب نمره عالی در آزمون انگلیسی آیلتس و تافل الزامی است. به این نکته توجه کنید که شما پس از اخذ پذیرش از این دانشگاه باید ویزای تحصیلی دریافت کنید، تا بتوانید تا زمانی که در آن کشور ادامه تحصیل می دهید، به راحتی در ان کشور زندگی کنید. در این میان اگر قصد دارید از شرایط اخذ پذیرش این دانشگاه مطلع شوید، می توانید با مشاهده سایت hku.hk به تمامی سوالات خود پاسخ بدهید. اخذ پذیرش دانشگاه صنعتی مونیخ با آقای اپلای

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی دانشگاه هنگ کنگ  

در این میان بسیاری از دانشجویان باید با ارائه این مدارک به دانشگاه ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند. از این رو ما قصد داریم تا شما را با مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی آشنا کنیم.

  • گذرنامه
  • کارت شناسایی
  • مدرک تحصیلی دوره قبل
  • گواهی پزشکی سلامت
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • تایید مدارک توسط سفارت
  • معرفی یک حساب بانکی، که درون آن هزینه یکسال تحصیل شما وجود دارد

 

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی دانشگاه هنگ کنگ

 

رتبه دانشگاه هنگ کنگ در مقایسه با سایر دانشگاه های جهان

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که، در یکی از بهترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است اگر قصد دارید در دانشگاه هنگ کنگ ادامه تحصیل بدهید، با رتبه آن در مقایسه با سایر دانشگاه های دنیا آشنا شوید. این دانشگاه توانسته است که رتبه 25 جهان را به خود اختصاص دهد. در این میان این دانشگاه در بین سایر دانشگاه های آسیا رتبه 5 را به خود اختصاص داده است. در این میان در برخی از رشته ها این دانشگاه توانسته است که رتبه بالاتری را در سطح جهان به خود اختصاص دهد. از این رو شما می توانید اگر قصد دارید در رشته هایی چون داروسازی، زبانشناسی و معماری تحصیل کنید، بهتر است که دانشگاه هنگ کنگ را برای ادامه تحصیل در تمامی مقاطع انتخاب کنید. این دانشگاه از نظر معیار های مجموعه QS چینی توانسته است که  امین 46 دانشگاه برتر در بین تمامی دانشگاه های دنیا و رتبه 12 را در مقایسه با تمامی دانشگاه های داخل چین به خود اختصاص داده است.  

شرایط اخذ بورسیه از دانشگاه هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان مستعد و سخت کوش در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با آگاهی یافتن از شرایط بورسیه از این دانشگاه، به سرعت از این دانشگاه بورسیه تحصیلی خود را دریافت کنید. بورسیه تحصیلی در اصل تسهیلات و کمک هزینه هایی است، که دانشگاه در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. از این رو شما می توانید با استفاده از آن هزینه های مورد نظر خود را تا حدود زیادی کاهش بدهید. در این میان دانشجویانی می توانند خود را محق دریافت بورسیه بدانند، که از نظر سطح علمی از سایر دانشجویان بالاتر باشند. از این رو دانشجویانی که سطح علمی بالایی ندارند، نمی توانند گزینه مناسبی برای اخذ بورسیه دانشگاهی باشند. 

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مقطع دکترا  

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در مقطع دکترا از تسهیلات و بورسیه های تحصیلی دانشگاه در جهت کاهش دادن هزینه های مربوط به تحصیل خود استفاده کنند. از این رو سالیانه به دانشجویان مستعد دوره دکترا کمک هزینه ای معادل 240000 هزار دلار هنگ کنگ یا 30000 دلار آمریکا اعطا می کنند. در این میان هزینه های دیگری نیز سالیانه به دانشجویان دکترا تعلق می گیرد، که در این میان می توان به کمک هزینه های شرکت در سفرهای پژوهش ان ها اشاره کرد، که همگی آن ها از طرف دانشگاه به حساب دانشجویان واریز می شود. در این میان بهتر است که این نکته را یادآور شویم که شما تنها به مدت زمانی که مشغول درس خواندن در مقطع دکترا هستید، می توانید از این کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی استفاده کنید.

اخذ پذیرش دانشگاه کرنل با آقای اپلای

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در تلاش هستند که بتوانند از دانشگاه خود تسهیلات و کمک هزینه های مالی دریافت کنند. از این رو شما می توانید از بورسیه معروف این دانشگاه بنام بورسیه تحصیلی PGS برای کاهش دادن هزینه های مربوط به تحصیل خود استفاده کنید. در این میان این دانشگاه در سال تحصیلی 2018-2019 در تلاش بوده که تمامی دانشجویان غیر بومی که برای ادامه تحصیل در این مقطع در این دانشگاه ثبت نام می کنند، را بورسیه کند.

بورسیه رشته های پر طرفدار پزشکی از دانشگاه هنگ کنگ

در این میان بسیاری از افراد در تلاش هستند که در یکی از بهترین و پولسازترین رشته های دنیا، یعنی رشته پزشکی ادامه تحصیل بدهند. ولی موضوعی که در این قسمت وجود دارد، هزینه بالای این رشته برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است. از این رو دانشگاه هنگ کنگ سعی دارد، با دادن تسهیلات بسیاری به دانشجویان این رشته هزینه های مربوط به ادامه تحصیل آن ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

هزینه ادامه تحصیل در دانشگاه هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که قبل از اخذ پذیرش از این دانشگاه با تمامی هزینه های مربوط به ادامه تحصیل در این دانشگاه آشنا شوند. از این رو شما می توانید با برآورد هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود در این دانشگاه، با گرفتن انواع بورسیه ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود را کاهش بدهند. از این رو بهتر است که با هزینه های مربوط به تحصیل خود آشنا شوید.
 

هزینه ادامه تحصیل در دانشگاه هنگ کنگ

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

در این میان شهریه دانشگاه های هنگ کنگ با یکدیگر متفاوت است. از این رو شما می توانید اگر در یکی از دانشگاه های بین المللی این کشور ادامه تحصیل می دهید، شهریه ای معادل 11000 تا 34000 را به خود اختصاص داده است. در این میان شما برای اقامت در خوابگاه یا آپارتمان اجاره ای باید هزینه ای معادل 2000 تا 23000 دلار را برای داشتن یک خانه دانشجویی اختصاص دهید. در این میان هزینه های دیگری نیز وجود دارد، که مربوط به زندگی کردن شما در هنگ کنگ است که این هزینه ها می تواند حدودا 6400 دلار باشد. در این میان شما هزینه های دیگری نیز دارید که باید آن ها را نیز در نظر داشته باشید. در این میان هزینه های متفرقه شما برای ادامه تحصیل در این کشور می تواند حدود 1900 دلار باشد. در این میان برخی از دانشجویان علاقه مند هستند که در خوابگاه دانشجویی اقامت داشته باشند، از این رو می توانند با صرف هزینه ای معادل 15000 تا 45000 دلار در شهر هنگ کنگ یک خوابگاه خوبی را اجاره کنند.

کاربرد ویزای هنگ کنگ

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که بتوانند پس از اتمام دوره تحصیل خود در این دانشگاه، بتوانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. از این رو اخذ ویزای کاری سبب می شود که دانشجویان پس از اتمام تحصیل خود در آن کشور کار کنند، و پول آن کشور را به دست آورند، که همین موضوع سبب می شود که ان ها ارز خارجی را به داخل کشور وارد کنند. در برخی از موارد دیده شده که دانشجویان پس از اتمام تحصیل در تلاش هستند که، اقامت دائم از دانشگاه دریافت کنند. از این رو آن ها می توانند برای دریافت اقامت دائم، با صرف هزینه و سرمایه گذاری در آن کشور اقامت دائم هنگ کنگ را دریافت کنند.
 

کاربرد ویزای هنگ کنگ

اخذ پذیرش دانشگاه پکینگ با آقای اپلای

مدارک مورد نظر برای دریافت ویزای هنگ کنگ

بسیاری از افراد در تلاش هستند که برای انواع اقامت های دائم و موقت هنگ کنگ ویزاهای مورد نظر آن را دریافت کنند. از این رو ما قصد داریم تا شما را با مدارک مورد نظر برای دریافت ویزای هنگ کنگ آشنا کنیم.

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی اشتغال به کار
  • مدارکی که نشان می دهد، که شما پس از پایان اعتبار ویزای خود به ایران باز می گردید

در این میان بسیاری از دانشجویان ایرانی هرساله در تلاش هستند، که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. در این میان دانشگاه هنگ کنگ به عنوان یکی از معتبر ترین و بهترین دانشگاه های کشور چین شناخته شده است، که شما می توانید با اخذ پذیرش از این دانشگاه در هر مقطعی که در نظر دارید، آینده شغلی خود را در آینده تضمین کنید. از این رو بهتر است در گام اول با برآورد هزینه های مربوط به تحصیل، تمکن مالی خود را به دانشگاه هنگ کنگ اثبات کنید.

2552 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته