فریبا رنجبر

رایتینگ GRE + راه تقویت آن

نگارش تحلیلی GRE توانایی شما را در تفکر انتقادی و انتقال ایدههایتان به نوشتههای توسعه یافته، مستدل و با پشتیبانی خوب ارزیابی می کند. GRE دو بخش از مهارت های نوشتاری تحلیلی دانش آموز را آزمایش می کند: تجزیه و تحلیل یک موضوع و تجزیه و تحلیل یک استدلال. این مقاله رایتینگ GRE + راه تقویت آن پوشش می دهد تا بتوانید مانند یک دانشگاهی غیر  بنویسید و نمره GRE خود را به حداکثر برسانید! ما از کارشناسان خود در مورد نحوه تسلط بر بخش نوشتن تحلیلی GRE, رایتینگ GRE + راه تقویت آن راهنمایی خواستیم. در اینجا 7 نکته برتر آنها برای موفقیت در روز آزمون GRE آورده شده است.

Image

تجزیه و تحلیل یک مسئله

تکلیف Issue ارزیابی می کند که چقدر می توانید موضع خود را در مورد یک موضوع توسعه دهید و از آن حمایت کنید. برای پاسخ به Issue Take، باید موضع موافق یا مخالف با یک موضوع را اتخاذ کنید و با شواهد از موضع خود دفاع کنید.
درخواست Issue Task بیانیه مختصری را در مورد یک موضوع کلی به شما ارائه می دهد و شرایطی را تعیین می کند که شما مجاز به پاسخگویی به آن هستید. فرقی نمی کند که با این موضوع موافق باشید یا مخالف، اما باید در پاسخ خود به برخی مسائل پیرامونی بپردازید. اپلای

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

کارشناسان ما موارد زیر را توصیه می کنند:

1# یک موضوع را پیدا کنید و آن را زودتر بیان کنید

در مورد آنچه در مورد آن می نویسید بسیار واضح و شفاف باشید.
- خواننده خود را مجبور نکنید حدس بزند که شما در کدام سمت موضوع هستید، یک طرف بگیرید و به آن پایبند باشید. 
- در مورد موقعیتی که در نظر گرفته اید کاملاً واضح باشید. بیانیه پایان نامه ای که دیدگاه شما را در مورد موضوع کاملاً غیرقابل انکار می کند.

#2 برای رایتینگ GRE + راه تقویت آن

از یک الگوی استاندارد سازماندهی استفاده کنید. ETS، سازنده GRE، برای نوشتن پاسخ شما به الگوی استاندارد خاصی از سازمان نیاز ندارد. اما، این به شما اجازه نمی دهد که هیچ سازمانی نداشته باشید. سازماندهی نوشته خود به خواننده کمک می کند تا نوشته شما را بفهمد و به شما کمک می کند سریعتر و با وضوح بیشتری بنویسید. می توانید از نکات سه و چهار ایده بهتری در مورد نحوه سازماندهی به دست آورید.

3# پاراگراف ها را به طور مؤثر مرتب کنید

هنگامی که ساختار کلی خود را به دست آوردید، وقت آن است که مطمئن شوید که پاراگراف های شما به ترتیب منطقی هستند. چند راه برای این کار وجود دارد:

نکاتی را که درباره آنها می نویسید از مهم ترین به کم اهمیت ترین رتبه بندی کنید و به ترتیب آن را بنویسید.
در جهت مخالف بروید و از کمترین به مهمترین بنویسید، این گزینه ارجح است. نوشتن از کمترین تا مهم‌ترین نقطه به شما امکان می‌دهد تا پایانی قوی به جای ضعیف داشته باشید. این یک حس افزایش تنش ایجاد می کند و همچنین نوشته شما را به طور کلی متقاعد کننده تر می کند. مهاجرت تحصیلی

4# از یک الگوی استاندارد پاراگراف بندی استفاده کنید

الگوهای سنتی می توانند رنگارنگ و منحصر به فرد باشند، مهم نیست در مورد چه چیزی می نویسید.
یک ساختار سنتی را برای توسعه پاراگراف ها در بدنه پاسخ خود امتحان کنید.

Image

5# هر پاراگراف را به طور کامل توسعه دهید

یک عامل بزرگ در موفقیت یا شکست نسبی مقاله شما، نوع و میزان حمایت شما خواهد بود. در اینجا 5 چیز وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد پاراگراف‌های کامل و اساسی اضافه کنید:

حقایق

حقایق راهی عالی برای افزودن پشتیبانی و اعتبار به استدلال شما هستند. در حالی که البته مهم است که فقط حقایق را در نوشتار خود ایجاد نکنید، باید آزادانه از برخی حقایق کلی استفاده کنید. اگر اتفاقی در مورد موضوعی که در مورد آن می نویسید می دانید، گنجاندن این اطلاعات ایده خوبی است. حقایق برای دلیل خواننده جذاب است.

شماره 6 مراقب لحن و شخص باشید

در رایتینگ GRE + راه تقویت آن، مراقب لحن و شخص باشید، در حالی که لحن و شخص به صراحت در روبریک های امتیازدهی ذکر نشده است، هنوز هم هوشمندانه است که به نحوه ارائه خود توجه داشته باشید. برای اینکه خود را متقاعدتر کنید، هدف این است که فردی منطقی و حرفه ای به نظر برسید. گاهی اوقات ممکن است در مورد چیزی که می نویسید اشتیاق زیادی داشته باشید، فقط مطمئن شوید که زیاده روی نمی کنید. بورسیه تحصیلی

Image

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

شماره 7 با توجه به زمان، موارد اضافی را اضافه کنید

موارد اضافی زیر می توانند رنگ و لعاب زیادی به نوشته شما اضافه کنند. فقط مطمئن شوید که ابتدا دستور العمل بالا را دنبال کرده اید.
اگر می‌توانید نوشته‌هایتان را زودتر به پایان برسانید، ادامه دهید و کمی آن را چاشنی‌ دار کنید، اما دوباره فقط پس از اتمام. هدف این است که یک قطعه نوشتاری اساسی و با پشتیبانی خوب داشته باشید. پوشاندن یک قطعه که اصول اولیه را ندارد، به معنای واقعی کلمه، نه به صورت مجازی، هیچ فایده ای نخواهد داشت. البته، اگر در آزمون کامپیوتری شرکت می‌کنید، این توصیه آسان‌تر است، اما اصول یکسان باقی می‌مانند. سعی کنید عناصر زیر را تا زمانی که اجازه می دهد اضافه کنید:

  • افتتاحیه جلب علاقه 
  • انتخاب کلمه مناسب 
  • از انواع طول جملات استفاده کنید.

وقتی در آزمون واقعی GRE شرکت می‌کنید، فقط 30 دقیقه فرصت دارید تا آن را بخوانید و به آن پاسخ دهید. انتظار داشته باشید که برای اجرای این ایده ها رایتینگ GRE + راه تقویت آن در چند قطعه اولی که می نویسید به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. اگر به آن پایبند باشید و استفاده از این نکات را تمرین کنید، سریعتر خواهید بود و به نمره مورد نظر در GRE بسیار نزدیکتر خواهید شد!

مطلب قبلی رایتینگ PTE + راه تقویت آن
مطلب بعدی اسپیکینگ GRE + راه تقویت آن
252 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته