فریبا رنجبر

بهترین منابع برای آزمون آیلتس

اگر شما تصمیم گرفته اید در آزمون آیلتس خود شرکت کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. شما جای درستی آمده اید! بهترین منابع برای آزمون آیلتس از وبسایت رسمی britishcouncil الهام گرفته شده است که به شما در آمادگی آزمون کمک خواهد کرد.

Image

معرفی بهترین منابع برای آزمون آیلتس

1. Road to IELTS

Road to IELTS دوره رسمی آمادگی آنلاین شورای بریتانیا است. نسخه های رایگان و پولی وجود دارد، و چون آنلاین است، می توانید در هر مکان و هر زمان مطالعه کنید. این دوره دسترسی به مجموعه ای از مواد تمرینی، ویدئوهای نمونه، آموزش های معلم و تست های تمرینی زمان بندی شده را برای هر دو فرمت مبتنی بر کاغذ و کامپیوتر ارائه می دهد. اپلایf
ابزارهای برنامه ریزی و ردیابی به شما کمک می کنند تا به سمت نمره هدف خود پیشرفت کنید، در حالی که بانک منابع شامل یک ماشین حساب نمره، شمارش معکوس آزمون و سایر منابع برای بهبود برنامه مطالعه شما است.
همچنین می‌توانید از برنامه‌ریز مطالعه مفید برای سازماندهی زمان آماده‌سازی خود به کارآمدترین روش، با ردیابی مدت زمانی که برای هر بخش صرف می‌کنید، و اختصاص زمان به مناطقی که نیاز به بهبود دارند، استفاده کنید.

2. برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی

این برنامه‌های تلفن همراه رایگان و با کاربرد آسان به شما امکان می‌دهند در حین آمادگی  برای آیلتس مطالعه کنید.

•    برنامه آمادگی آیلتس

برنامه آمادگی آیلتس به شما امکان دسترسی به تست های تمرینی رایگان، نمونه سوالات، تمرینات گرامر و واژگان و یک نمای کلی از تمام بخش های آزمون آیلتس را می دهد. نکات آماده سازی و ردیاب پیشرفت نیز وجود دارد.

•    IELTS Word Power 

IELTS Word Power به شما کمک می کند دایره لغات خود را بهبود ببخشید، که برای هر چهار بخش آزمون آیلتس بسیار مهم است (و یک معیار کلیدی برای بخش های رایتینگ و اسپیکینگ است). دایره لغات خود را قدم به قدم بسازید و کلمات جدید را از طریق بازی ها و چالش های سرگرم کننده، به تنهایی یا با دوستان یاد بگیرید. 

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

•    LearnEnglish Audio and Video 

LearnEnglish Audio and Video پادکست ها و ویدئوهای منتخبی را در مورد موضوعاتی مانند غذا و فرهنگ بریتانیا، زندگی روزمره، داستان ها و شعرها ارائه می دهد. می‌توانید روی فیلم‌ها گزینه یک متن صوتی متحرک را داشته باشید، و می‌توانید زیر و بم را کنترل کنید تا به درک شما کمک کند.

Image

4. نمونه آزمون کامپیوتری

اگر برای آزمون آیلتس کامپیوتری ثبت نام کرده اید، می توانید نسخه کامل نمونه رایگان را از شورای بریتانیا درخواست کنید تا بدانید در روز آزمون چه انتظاری دارید. برای شرکت در آزمون نمونه در سایت Take IELTS ثبت نام کنید. همچنین می توانید آموزش های تصویری مربوط به آزمون کامپیوتری و ویژگی های آن را مشاهده کنید. مهاجرت تحصیلی

5. دوره آنلاین "درک آیلتس". 'Understanding IELTS' online course

این دوره سه هفته ای آمادگی آنلاین ویدئوهای اطلاعاتی در مورد هر بخش از آزمون آیلتس را ارائه می دهد که توسط تیمی از مربیان مجرب آیلتس ایجاد شده است.
این دوره تعاملی است، بنابراین می توانید تجربیات، نکات و نظرات خود را با سایر فراگیران به اشتراک بگذارید.  بورسیه تحصیلی

6. مواد رسمی تمرین آیلتس

اگر منابع چاپی را ترجیح می دهید، می توانید مواد تمرین رسمی آیلتس را خریداری کنید که هم نسخه آکادمیک و هم نسخه آموزشی عمومی آزمون را پوشش می دهد. این شامل تست های تمرینی، برگه های پاسخ و پاسخ های نمونه است. دو جلد موجود است، هر دو شامل CD-ROM و متن ضبط شده.
 
آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید یا آنها را در مراکز آزمون شورای بریتانیا و کتابفروشی های منتخب بیابید.

7.  Top Tips for IELTS 

کتاب درسی و CD-ROM  Top Tips for IELTS  یک آزمون تمرینی تعاملی با نمونه پاسخ ها و نمرات و همچنین مشاوره برای هر بخش از آزمون آیلتس ارائه می دهد. امتیاز این است که توسط ممتحنان بسیار با تجربه کمبریج ESOL تهیه شده است.

8. تست ها را تمرین کنید

  تمرین آموزش را کامل می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، شورای بریتانیا برای هر چهار بخش آزمون آیلتس، تست های تمرینی رایگان ارائه می دهد. جلسات تمرینی زمان‌بندی‌شده به شما کمک می‌کند تا تکنیک‌های خود را بهبود ببخشید و شرایط آزمون آیلتس را بچشید. از طریق این لینک می توانید به لیستی از آزمون های ماک دسترسی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

9. بررسی پیشرفت آیلتس

اگر می‌خواهید یک نمره کلی برای هر بخش از آزمون داشته باشید، بررسی پیشرفت آیلتس برای شما مناسب است. این آزمون رسمی و آنلاین تمرینی به شما امکان می دهد قبل از شرکت در یک مقام رسمی، مهارت های خود را ارزیابی کنید
آزمون، به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنید و برنامه مطالعه خود را به طور مؤثرتری برنامه ریزی کنید. این آزمون توسط نشانگرهای آیلتس واجد شرایط ارزیابی می شود، که طی پنج روز پس از اتمام آزمون، گزارشی از نمره کلی شما ارائه می دهند.
آماده شدن برای آیلتس می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر محدودیت زمانی دارید. به خودتان زمان کافی برای آماده شدن بدهید و تا زمانی که کاملاً مطمئن نشدید، آزمون خود را رزرو نکنید. مطمئن شوید که یک ضرب الاجل واقع بینانه، یک برنامه زمانی معقول که شما را خسته نمی کند، و ایده ای از نقاط ضعف خود دارید، بنابراین می توانید ابتدا روی آن ها تمرکز کنید. با پیروی از یک برنامه واقعی، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید به نمره مورد نظر خود برسید.

مطلب قبلی مراحل ثبت نام آیلتس
مطلب بعدی رایتینگ PTE + راه تقویت آن
187 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته