فریبا رنجبر

بھترین منابع برای آزمون دولینگو

آیا به شرکت در آزمون دولینگو فکر می کنید تا سطح زبان انگلیسی خود را ثابت کنید؟ آیا از بهترین راه برای انجام آن مطمئن نیستید؟ پس این وبلاگ برای شماست!
بھترین منابع برای آزمون دولینگو چندین تست تمرینی کامل Duolingo وجود دارد که در یوتیوب آپلود شده است. از دیگر بهترین راه برای آماده شدن و بھترین منابع برای آزمون دولینگو ، انجام هر چه بیشتر تست های تمرینی است.
آزمون Duolingo برای آزمایش سطح عمومی زبان انگلیسی شما طراحی شده است و بر اساس تکنیک های امتحانی خاص مورد نیاز برای آزمون هایی مانند آیلتس یا TEOFL نیست. بهترین راه برای آماده شدن برای این امر این است که زبان عمومی خود را با شرکت در کلاس های آموزشی با یک معلم یا انجام برخی از خودآموزی بهبود بخشید. در حالی که ما همیشه به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم که مسئولیت یادگیری خود را بپذیرند و خودشان مطالعه کنند، ما فکر می‌کنیم مؤثرترین راه برای پیشرفت یک دانش‌آموز ترکیب آن با درس خواندن با یک معلم انگلیسی واجد شرایط است. در ادامه بھترین منابع برای آزمون دولینگو را بررسی خواهیم کرد. مهاجرت تحصیلی

Image

بهترین منابع دولینگو

آماده شدن برای هر نوع آزمونی می تواند دلهره آور باشد، اما در گالری زبان، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر علاقه مند به انجام آمادگی برای آزمون Duolingo هستید، پس چرا با ما در گالری زبان تماس نگیرید، جایی که یکی از معلمان مجرب و واجد شرایط ما می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند؟

بیشتر، شما عادت به درک متن جمله و به دست آوردن واژگان جدید خواهید داشت. فهرست واژگان آزمون انگلیسی Duolingo را تهیه کنید و هر روز آن را تمرین کنید.
ممکن است سوالات تمرینی آزمون انگلیسی Duolingo را در وب سایت دریافت کنید. از آن به نفع خود استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.
در وب سایت آزمون انگلیسی Duolingo یا سایر کانال های قانونی YouTube، می توانید آموزش های ویدیویی را مشاهده کنید. برای آشنایی با چارچوب، مروری کوتاه بر تجربه آزمون را بخوانید.
می‌توانید با خواندن ادبیات سطح بالا مانند نشریات و روزنامه‌های خارجی و نوشتن به طور مداوم، علاوه بر مطالب مطالعه Duolingo، امتیاز خود را افزایش دهید.
منابع مختلف pdf آزمون انگلیسی Duolingo آنلاین برای کمک به شما در مطالعه آزمون انگلیسی Duolingo وجود دارد. نمونه سوالات و پاسخ ها در قالب pdf ممکن است به شما کمک کند تا احساسی نسبت به آزمون Duolingo داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

EasyDNNGallery|807|Width|600|Height|600|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]
 
در ادامه علاوه بر معرفی بھترین منابع برای آزمون دولینگو به نکاتی برای برگذاری بهتر این آزمون می پردازیم:

نکته 1: واژگان جدید را یاد بگیرید و تمرین کنید

کلمات جدید را در فرهنگ لغت جستجو کنید یا کلمات ناشناخته ای را که هنگام تماشا یا گوش دادن به چیزی به زبان انگلیسی می بینید، یادداشت کنید.

نکته 2: روی مهارت های شنیداری خود تمرکز کنید

چرا شروع به تماشای یک برنامه تلویزیونی جدید در نتفلیکس یا سایر سایت های پخش نکنید، چیزی برای همه وجود دارد!

نکته 3: مطالعه کنید و به ساختارهای دستور زبان توجه کنید

کتاب، مجله، روزنامه آنلاین یا وبلاگ بخوانید. به نحوه استفاده از ساختارهای گرامری مختلف در انواع نوشتار نگاه کنید. اپلای​

نکته 4: در گوش خود با لهجه های آمریکایی هماهنگ کنید

آیا پادکست دوست دارید؟ رادیو گوش می کنی؟ این تست از لهجه های آمریکایی استفاده می کند، بنابراین اگر به آنها عادت ندارید، گوش کنید!

نکته 5: لحن جمله خود را تمرین کنید

خودتان را ضبط کنید که با گفتن جملات تنظیمی تمرین کنید تا لحن خود را بهبود ببخشید.

نکته 6: خود را در تلفظ واژگان آزمایش کنید

با واژگان جدیدی که مشاهده می کنید، تلفظ خود را با بررسی نسخه صحیح با ویدیوهای یوتیوب آزمایش کنید.

نکته 7: نوشتن را انجام دهید و با استفاده از زبان توصیفی تمرین کنید

جملات کوتاهی در مورد چیزهایی که در اطراف خود می بینید بنویسید و سعی کنید از زبان توصیفی جدید و هیجان انگیز استفاده کنید.

نکته 8: سعی کنید در مورد چیزی به مدت 30 ثانیه صحبت کنید

موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و خودتان را در تلفن یا رایانه ضبط کنید و سپس به آن گوش دهید. این کار را چند بار انجام دهید تا ببینید چگونه پیشرفت می کنید! بورسیه تحصیلی

نکته 9: صحبت کردن در مورد یک موضوع را به مدت 1 تا 3 دقیقه با بهترین زبان انگلیسی خود تمرین کنید

هنگامی که به مدت 30 ثانیه در صحبت کردن مسلط شدید، ضبط خود را به 1 تا 3 دقیقه افزایش دهید و این کار را تا زمانی که از صحبت کردن برای این مدت مطمئن شوید ادامه دهید.

نکته 10: نوشته خود را عملی کنید و ببینید آیا می توانید در مورد یک موضوع برای 3-5 دقیقه

اگر یادگرفتن واژگان جدید و یادداشت ساختارهای گرامری را از مطالبی که خوانده‌اید تمرین کرده‌اید، وقت آن است که همه آن‌ها را عملی کنید و بنویسید!

آماده شدن برای هر نوع آزمونی می تواند دلهره آور باشد، اما در گالری زبان، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر علاقه مند به انجام آمادگی برای آزمون Duolingo هستید، پس چرا با ما در گالری زبان تماس نگیرید، جایی که یکی از معلمان مجرب و واجد شرایط ما می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند؟

مطلب پیشنهادی: بورسیه تحصیلی

چند روز برای آماده شدن برای آزمون Duolingo از روی  بھترین منابع برای آزمون دولینگو لازم است؟

حداقل 2 هفته آماده سازی برای کسب امتیاز خوب در Duolingo کافی است. در این دوره می توانید در آزمون های تمرینی Duolingo و نمونه سوالات موجود به صورت آنلاین شرکت کنید
 

مطلب قبلی نمونه سوالات آیلتس
مطلب بعدی اعتراض به نمره آیلتس
335 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته