دانشگاه ملی سنگاپور

امروزه بسیاری از دانشجویان در سراسر دنیا در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو بسیاری از دانش آموزان ایرانی نیز، سعی می کنند، که برای دوره کارشناسی، در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل بدهند. از این رو بهتر است اگر شما نیز در آرزوی ادامه تحصیل دادن در خارج از کشور هستید، از همین ابتدا نسبت به بالا بردن سطح علمی خود اقدام کنید. در این میان تسلط شما بر روی زبان انگلیسی نیز می تواند بر روی پذیرش شما در آن دانشگاه تاثیر گذار باشد. بنابراین اخذ پذیرش از یک دانشگاه خارجی مزایای زیادی برای شما دارد، که بهتر است قبل از اخذ پذیرش با آن ها آشنا شوید. ادامه تحصیل در خارج از کشور، سبب می شود که سطح علمی شما در مقایسه با سایر دانشجویان بالاتر برود، و از همه مهمتر شما با اپلای از برخی از دانشگاه ها، می توانید پس از اتمام تحصیل خود، از آن کشور اقامت دائم دریافت نمایید. از این رو ما قصد داریم تا در این بخش شما را با یکی از مهمترین و نمونه ترین دانشگاه های دنیا بنام دانشگاه ملی سنگاپور (national university of singapore (nus))آشنا کنیم.

دانشگاه ملی سنگاپور


دانشگاه ملی سنگاپور کجاست؟

همانطور که از اسم این دانشگاه مشخص است. این دانشگاه یکی از مهمترین و قدیمی ترین دانشگاه های سنگاپور است. این دانشگاه توانسته است که تعداد بسیار زیادی دانشجو را پذیرش کند.این دانشگاه توسط تونی بلر نخست وزیر سابق بریتانیا، در لیست دانشکده های تحت هزینه شخص او در کنار دانشگاه هایی مانند دانشگاه دورهام و دانشگاه ییل قرار گرفته است.
 

دانشگاه ملی سنگاپور کجاست؟

مطلب پیشنهادی: مهاجرت تحصیلی

اخذ پذیرش از دانشگاه ملی سنگاپور

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای اخذ پذیرش از این دانشگاه برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با تمامی شرایط و نکات مربوط به اخذ پذیرش آشنا شوند. از این رو ما قصد داریم شما را با تمامی نکات مربوط به اخذ پذیرش از این دانشگاه آشنا کنیم. در این میان بهتر است که شما با مدت زمانی که برای ادامه تحصیل در این  مقاطع صرف می کند، آشنا شوید. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، باید مدت زمان 4 سال را برای ادامه تحصیل خود در این دانشگاه در نظر بگیرید. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به مدت 2 سال باید ادامه تحصیل بدهید. در مقطع دکترا به دلیل پر کار بودن و داشتن پروژه تحقیقاتی شما به مدت زمان 4 الی 5 سال برای اتمام تحصیل خود نیاز دارید. از این رو بهتر است که در صورتی که قصد دارید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، با ارائه مدارک خود به این دانشگاه شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه را برای خود آسانتر کنید. در این میان شما می توانید اگر قصد دارید از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت کنید، با مراجعه به سایت nus.edu.sg از شرایط اخذ پذیرش این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی اطلاعات کافی به دست بیاورید.

شرایط اخذ پذیرش در دوره کارشناسی از دانشگاه ملی سنگاپور

بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در مقطع کارشناسی در این دانشگاه  ادامه تحصیل بدهند.  از این رو  بهتر است برای این که آسان تر در این دانشگاه پذیرفته شوید، یکی از بهترین راه ها یعنی بالا بردن سطح علمی خود و تسلط خود بر روی  زبان انگلیسی را ادامه دهید، چراکه این دانشگاه به دلیل بالا بودن سطح علمی که دارد، می تواند با دانشگاه های انگلیسی و آمریکایی رقابت کند. از این رو شما برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی به این مدارک نیازمند هستید.

  • مدرک دوره دیپلم
  • ریز نمرات سه ساله تحصیل در ایران
  • گواهی سلام و عدم سو پیشینه
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه سنگاپور

برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه واشنگتن با ما همراه باشید.

شرایط اخذ پذیرش در دوره کارشناسی ارشد از دانشگاه ملی سنگاپور

بسیاری از دانشجویان  ایرانی در تلاش هستند که برای مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه اخذ پذیرش  دریافت  کنند. از این رو شما می توانید برای ادامه تحصیل در این دانشگاه با ارائه این مدارک به دانشگاه، شرایط اخذ پذیرش در این مقطع را از این دانشگاه دریافت  نمایید. در این میان بسیاری از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تلاش می کنند که برای اخذ بورسیه در مقطع دکترا بتوانند با بالا بردن سطح علمی خود و تسلط بالا بر روی زبان انگلیسی، در مقطع دکترا به صورت رایگان ادامه تحصیل بدهند. از این رو شما می توانید با ارائه این مدارک به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته بشوید.

  • ارائه مدرک کارشناسی
  • ارائه رزومه قوی
  • داشتن معرفی نامه

در این میان بهتر است که این نکته را بدانید که در صورت ادامه تحصیل دادن در سنگاپور شما می توانید، در مقطع دکترا در یک دانشگاه دیگر نیز ادامه تحصیل بدهید. چراکه دانشگاه ملی سنگاپور در حدی قوی و حرفه ای است، که شما می توانید با ارائه مدرک کارشناسی ارشد خود از این دانشگاه، به هر دانشگاه دیگر سریعا شرایط اخذ پذیرش خود را در مقطع دکترا به دست آورید.

شرایط اخذ پذیرش در دوره دکترا از دانشگاه ملی سنگاپور

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که، در مقطع دکترا از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت کنند. در این میان بسیاری از دانشجویانی که در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش گرفته اند، می توانند در مقطع دکترا نیز از این دانشگاه اخذ پذیرش و در صورت داشتن شرایط خوب می توانند به عنوان دانشجویان بورسیه تحصیلی شده، معرفی شوند. از این رو شما می توانید از دیگر دانشگاه های دنیا، نیز از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت کنید. از این رو ما قصد داریم شما را با مدارکی که برای پذیرش شدن در این مقطع به آن ها نیاز دارید، آشنا کنیم.

  • ارائه مدرک دیپلم و ریز نمرات دیپلم
  • ارائه مدرک پیش دانشگاهی
  • ارائه مدرک کارشناسی
  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • پاسپورت

 

شرایط اخذ پذیرش در دوره دکترا از دانشگاه ملی سنگاپور


شرایط اخذ بورسیه از دانشگاه ملی سنگاپور

در این میان بسیاری از دانشجویان مستعد و پر تلاش درصدد اخذ بورسیه و ادامه تحصیل رایگان در این دانشگاه هستند. از این رو بهتر است که اگر قصد دارید که بورسیه بشوید، سطح علمی و درسی خود تا حد بالایی ارتقا بدهید، سپس پس از آن بر روی تسلط خود بر روی زبان انگلیسی کار کنید، چراکه تسلط هرچه بیشتر شما بر روی زبان انگلیسی سبب می شود که شما به راحتی بتوانید در این کشور زندگی کنید، و پس از اتمام تحصیل خود از این کشور اقامت دائمی دریافت کنید. در این میان بیشتر بورسیه هایی که به دانشجویان داده می شود، مختص دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا است. از این رو شما می توانید در صورت ادامه تحصیل در این مقاطع به سرعت از این دانشگاه بورسیه های متناسب با رشته تحصیلی خود را دریافت کنید. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با انواع بورسیه های تحصیلی این دانشگاه آشنا نماییم. برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه گلاسگو با ما همراه باشید.

بورسیه تحصیلی A.star

این نوع بورسیه تنها به دانشجویانی تعلق می گیرد، که تجربه تحصیل در این دانشگاه را داشته اند. این ببورسیه سالیانه به 240 دانشجو اختصاص می یابد.

بورسیه تحصیلی Singa

این نوع بورسیه تنها به دانشجویانی تعلق می گیرد که، برای اولین بار است که قصد دارند تا در این کشور ادامه تحصیل بدهند. بورسیه سینگا تنها به دانشجویان مقطع دکترا تعلق می گیرد. در این میان دانشجویان ایرانی می توانند برای ادامه تحصیل دادن در مقطع دکترا از این بورسیه استفاده کنند، چراکه امکان اخذ این نوع بورسیه برای دانشجویان ایرانی راحت تر از دریافت سایر بورسیه ها است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه فناوری نانیانگ

این نوع بورسیه به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می گیرد. در این میان به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از 12000 دلار تا 15000 دلار کمک هزینه تحصیلی از طرف دانشگاه ملی سنگاپور اعطا می شود. در این میان دانشجویان دکترا نیز می توانند کمک هزینه ای معادل 2000 دلار تا 25000 دلار ار از طرف دانشگاه ملی سنگاپور جهت مبلغ بورسیه دریافت کنند.
 

بورسیه تحصیلی دانشگاه فناوری نانیانگ

 

افراد مشهوری که از دانشگاه ملی سنگاپور فارغ التحصیل شده اند

در این میان بسیاری از افرادی که در این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت می کنند، بعدها پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک فرد معروف و مشهور به همگان در دنیا معرفی می شود. در این میان می توان به گو چوک تونگ (سیاستمدار سنگاپوری)، تونی تن کنگ یام (رییس جمهور سنگاپور)، سلاپان راماناتان (سیاستمدار سنگاپور)، مهاتیر محمد(نخست وزیر سابق مازی)، مارگارت چان(مدیر کل سابق سازمان بهداشت جهانی) و حلیمه بنت یعقوب (سیساتمدار سنگاپوری) به عنوان افرادی معروف که از این دانشگاه  فارغ التحصیل شده اند، معرفی می شوند.

هزینه های تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل، در یکی از دانشگاه های کشور سنگاپور پذیرفته بشوند. از این رو همانطور که می دانید ادامه تحصیل در خارج از کشور، می تواند هزینه های زیادی را برای شما متحمل سازد. از این رو بهتر است قبل از اقدام به اخذ پذیرش، نسبت به تمامی هزینه های مربوط به ادامه تحصیل خود در سنگاپور اطلاعات کاملی را به دست بیاورید. از این رو شما می توانید با برآورد هزینه های مربوط به تحصیل خود، تمکن مالی خود را به دانشگاه اثبات کنید. در این میان شهریه دانشگاه، هزینه های مربوط به اقامت در سنگاپور و هزینه های مربوط به خرید کتب دانشگاهی و اینترنت می تواند جزو هزینه های اصلی شما به شمار بیاید. در این میان شما علاوه بر هزینه های اصلی هزینه های دیگری نیز دارید، که باید آن ها را قبل از اقدام به اخذ پذیرش محاسبه کنید. در این میان هزینه های درمانی، هزینه های تفریحی و هزینه های مربوط به خوراک و پوشاک جزو هزینه های فرعی شما است، که بهتر است که آن ها را نیز قبل از اخذ پذیرش بررسی کنید.برای اطلاع از اخذ پذیرش دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو با ما همراه باشید.

 

هزینه های تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور
 


اقامت در سنگاپور به روش تحصیلی

در این میان بسیاری از افراد در تلاش هستند که از طریق تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپو بتوانند از این دانشگاه اقامت دائم را اخذ کنند. از این رو بهتر است که بدانید شما پس از این که در دانشگاه سنگاپور اخذ پذیرش را دریافت کردید، می توانید به راحتی از این کشور ویزای تحصیلی دریافت کنید، که این ویزا هر سال باید تمدید شود. از این رو برخی از دانشجویان تنها برای دوره ای کوتاه می خواهند که در این دانشگاه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهند. از این رو آن ها می توانند برای همان مدت کوتاه ویزای تحصیلی کوتاه مدت از این دانشگاه را تهیه کنند، تا بتوانند به راحتی در آن کشور زندگی کنند. در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین دانشگاه های سنگاپور ادامه تحصیل بدهند. در این میان دانشگاه ملی سنگاپور یکی از معروفترین و نمونه ترین دانشگاه های این کشور معرفی شده است. این دانشگاه به دلیل سطح علمی بالایی که دارد، قابلیت این را دارد که پس از فارغ التحصیلی یکی از بهترین موقعیت های شغلی را به شما هدیه کند. از این رو شما می توانید اگر قصد دارید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید، با بالا بردن سطح علمی خود و تسلط خود بر روی زبان انگلیسی، شرایط بورسیه شدن خود را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به اثبات برسانید.

4946 رتبه بندی این مطلب:
3.4

نوشتن یک نظر

با تکمیل این فرم شما شرایط و قوانین و حریم خصوصی این سایت رو خوانده و قبول میکنید
افزودن نظر

انتخابگر پوسته